اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی خبرداد:

برگزاری 40 برنامه مربوط به دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: 40برنامه به صورت برنامه‌های سالانه و برنامه‌های پیشنهادی جدید در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.

برگزاری 40 برنامه مربوط به دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی
حسن استوارآذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز بر ضرورت برنامه‌ریزی و اجرای خلاقانه برنامه‌های دفاع مقدس تاکید کرد.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: همه ساله در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی به صورت ثابت و سالانه اجرا می‌شود که امسال نیز این برنامه‌ها در 19 محور کلی در تبریز و سایر شهرهای استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: ستادهای مختلف در شهرستان‌ها تشکیل شده و کمیته‌های 13گانه در این زمینه فعال شده‌اند که برنامه‌های هفته دفاع مقدس را مدیریت خواهند کرد.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: 40برنامه به صورت برنامه‌های سالانه و برنامه‌های پیشنهادی جدید در هفته دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود.
استوارآذر یادآور شد: برنامه‌های پیشنهادی در 28 محور است که مشتمل بر برنامه‌های فرهنگی، ‌عقیدتی و اجرای نمایش‌های مختلف است.
این مسئول در ادامه بر ضرورت برنامه‌ریزی و اجرای خلاقانه برنامه‌های دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: تجلیل از پیرترین و جوان‌ترین رزمنده دفاع مقدس در استان، تولید انیمیشن دفاع مقدس، ‌فراخوان خاطره دفاع مقدس و نیز ارائه خدمات درمانی رایگان در نخستین روز از هفته دفاع مقدس از جمله برنامه‌های پیشنهادی در هفته دفاع مقدس است.
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی افزود: اجرای نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس، برگزاری همایش‌های مختلف و متنوع، برگزاری نمایشگاه موضوعی توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاس دفاع مقدس و بازآفرینی صحنه‌هایی از عملیات دفاع مقدس نیز جزو برنامه‌های این هفته است.
استوارآذر یادآور شد: توجه به رهنمودهای رهبری در برنامه‌های هفته دفاع مقدس از اهمیت خاصی برخوردار است که در همین راستا فرمایشات ایشان در 21 محور تفکیک و در اختیار اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی قرار گرفته است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول