اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران خبر داد:

نمایش فعالیت‌های اصناف در پارک موزه دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران گفت: در هفته دفاع مقدس نمایشگاه فعالیت اصناف در دوران جنگ در پارک موزه دفاع مقدس مازندران برپا میشود.

نمایش فعالیت‌های اصناف در پارک موزه دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ولی الله امیری بعدازظهر امروز در مراسم روز بسیج اصناف در سازمان بازرگانی مازندران اظهار داشت: تشکیل بسیج اصناف در مازندران از سال 88 در مازندران شروع شد.
وی تصریح کرد: در 14 شهر مازندران طرح کانون بسیج اصناف مازندران راه‌اندازی شد و مقدمات برای تشکیل سه کانون دیگر در حال انجام است.
مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران با اعلام اینکه 103 اتحادیه صنفی پایگاه بسیج در مازندران در حال شکل‌گیری است، بیان داشت: نخستین اقدام بعد از راه‌اندازی بسیج اصناف، شناسایی ایثارگران اصناف مازندران با همکاری مسئولان جبهه و جنگ در دستور کار است.
امیری با اعلام اینکه تعداد شهدای اصناف مازندران 517 نفر هستند، خاطرنشان کرد: تاکنون 415 نفر از ایثارگران اصناف در مازندران شناسایی شدند.
وی به برگزاری نخستین یادواره اصناف در طی سال‌های 89 اشاره کرد و یادآور شد: دومین یادواره شهدای اصناف به میزبانی شهرستان فریدونکنار برگزار میشود.
مسئول بسیج اصناف مازندران تشکیل شورای هماهنگی اصناف را از برنامه‌های اساسی این شورا عنوان کرد و بیان داشت: شورای فرهنگی اصناف در تمامی شهرهای استان تشکیل شد و موضوع‌های فرهنگیان اصناف در این شورا رصد میشود.
وی با اعلام اینکه تقویت بازار اسلامی بر اساس برنامه ابلاغی سال برای تمامی کانون‌ها ارسال میشود، بیان داشت: آموزش فقه بازار با محوریت ائمه جمعه و جماعت در دستور کار قرار دارد.
امیری آموزش تخصصی فقه بازار برای مسئولان بالادستی بسیج اصناف و تبلیغ آن در بین بازاریان را از دیگر برنامه‌های اجرایی بسیج اصناف است که در حال حاضر برنامه‌ریزی برای اجرایی شدن آن در همه شهرهای استان در دستور کار قرار دارد.
وی دیگر برنامه‌های شورای اصناف مازندران را شناسایی پاساژهای بزرگ مازندران عنوان کرد و یادآور شد: برنامه‌ریزی برای تجهیز نمازخانه پاساژهای بزرگ در دستور کار قرار دارد.
مسئول بسیج اصناف مازندران با اشاره به اعزام یکهزار و 203 نفر از جامعه اصناف مازندران به مناطق عملیاتی جنوب بیان داشت: برپایی نمایشگاهی از فعالیت اصناف در دوران جنگ در پارک موزه دفاع مقدس از برنامه‌های فرهنگی بسیج اصناف در هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/ص20
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول