اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه اردبیل:

برنامه‌های دفاع مقدس مردم محور برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس به دلیل حضور وسیع و گسترده مردم باید مردم محور، پایگاه و محله محور برگزار شود.

برنامه‌های دفاع مقدس مردم محور برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابا‌زاده صبح امروز در آخرین جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استانداری اظهار داشت: هم‌‌ اکنون بیش از یک هزار و 200 پایگاه و 76 حوزه مقاومت بسیج اقشار داریم و اگر برنامه‌های ما با مشارکت و حضور با شکوه آحاد جامعه برگزار شود بهتر می‌توانیم نتیجه گرفته و به تداوم کار امیدوار باشیم.
وی بیان داشت: ما در دو مقطع شامل پیروزی انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس مدیون مردم هستیم چرا که اگر حضور آنها در صحنه نبود انقلاب اسلامی علیرغم تلاش‌ها و مجاهدت‌های بسیار به ثمر نمی‌نشست و ما یک نقطه تعارض و تقابل داخلی را شاهد بودیم.
این مسئول افزود: در دوران دفاع مقدس نیز همه به صحنه آمدند و هیچ گروه و قشری از جامعه با ادامه جنگ و پیگیری کارها مخالفتی نداشت به طوری که بخشی از افراد جامعه نیز در این مسیر جان و مال و فرزند خود را فدا کردند.
فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)  استان اردبیل با بر شمردن برخی از سختی‌های جانبازان دوران دفاع مقدس و آزادگان سرفراز ابراز داشت: ‌بسیاری از جانبازان ما امروز علیرغم ناتوانی جسمی از روحیه مضاعف در حمایت از آرمان امام، انقلاب و شهدا برخوردار هستند و ما امروز تمام داشته‌های خود را مدیون ایثارگری آنها هستیم.
بابا‌زاده اظهار داشت: اگر آزادگان و جانبازان ما امروز سختی‌ها را به جان خریده و تحمل می‌کنند و در نهایت مظلومیت و غربت همچنان مدافع انقلاب هستند باید حق و حقوق آنها  به طور شایسته برطرف شود تا شاهد نارضایتی و یا برخی گله‌مندی‌های به جای آنها نباشیم.
وی اضافه کرد: هر چند این ایثارگران برای نوکری مردم و خدمت به نظام و امام عازم جبهه‌های جنگ شدند اما امروز شایسته است همان گونه که برای عسل جشنواره‌ای را برگزار می‌کنیم در حوزه ایثار و شهادت جشنواره‌ای باشکوه برپا کنیم و از پاکدامنی و طهارت شهدا سخن بگوییم.
فرمانده سپاه  حضرت عباس (ع) از همکاری مناسب تمام دستگاه‌های اجرایی در برگزاری باشکوه نمایشگاه رزمی – هفتگی هفته دفاع مقدس در سال گذشته قدردانی کرد و گفت: امسال نیز انتظار داریم در این کار با عظمت و باشکوه همه احساس مدیریت کرده و وارد عرصه شوند.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزاری این نمایشگاه را کاری ارزشمند در حق نسل آینده توصیف کرد و افزود: نسل آینده باید با سنگر، مجاهدت، اسلحه به دست گرفتن،‌ جان دادن و سختی کشیدن رزمندگان ما در سخت‌ترین شرایط آشنا شده و آن را لمس کنند تا همیشه پشتیبان این نظام و آرمان‌های آن باشند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول