اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

احداث پارک موزه شهدا در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور برنامه‌ریزی استاندار زنجان گفت: پارک موزه شهدا در استان زنجان احداث می‌شود.

احداث پارک موزه شهدا در استان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مجید عسگری در جلسه ستاد دفاع مقدس استانداری زنجان اظهار داشت: زمین و طراحی‌ها به منظور احداث این پارک موزه صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده بود که از اعتبارات سفر دور سوم این پارک موزه احداث شود، که در صورت ابلاغ اعتبار این پارک موزه احداث می‌شود.
معاون امور برنامه‌ریزی استانداری زنجان احداث این پارک موزه را اقدام خوبی در زمینه دفاع مقدس برشمرد و ادامه داد: با احداث این موزه افراد آشنایی بیشتری با دفاع مقدس پیدا می‌کنند.
همچنین در ادامه این جلسه معاون سیمای استان زنجان گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه امتداد از شبکه استانی زنجان پخش می‌شود.
علی رامک اظهار داشت: برنامه در امتداد ویژه بسیجیانی است که جنگ را ندیده‌اند.
وی خاطر نشان کرد: با این کار بسیجیان جوان هرچه یهتر با دفاع مقدس و رشادت‌های صورت گرفته در آن آشنا می‌شوند.
معاون سیمای استان زنجان با اشاره به اینکه برنامه عرشیان نیز از برنامه‌هایی است که به مناسبت هفته دفاع مقدس تدوین شده است، ادامه داد: این برنامه به صورت ویژه در خصوص زندگی‌نامه شهدا است.
وی عبور از خاطرات سرخ را نیز از دیگر برنامه‌های سیمای استان زنجان عنوان کرد و افزود: این برنامه به مدت 15 تا 20 دقیقه از شبکه اشراق استان زنجان پخش می‌شود.
رامک با اشاره به اینکه شبکه اشراق برنامه‌های بسیار متنوعی به مناسبت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته است، اضافه کرد: پخش این برنامه‌ها کمک شایانی به آشنایی بهتر افراد در زیمنه دفاع مقدس می‌کند.
وی پاسخ به شبهات جنگ را یکی از برنامه‌های بسیار خوب سیمای استان برشمرد و ادامه داد: این برنامه به مدت 40 دقیقه هر شب از شبکه اشراق پخش می‌شود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول