اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی سپاه ناحیه شوشتر:

کیفیت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس اولویت است

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی سپاه ناحیه شوشتر گفت: تنوع در اجرای برنام‌های فرهنگی و کیفیت اجرای آنها در صدر اولویت‌های فرهنگی سپاه ناحیه شوشتر در هفته دفاع مقدس است.

کیفیت در برنامه‌های هفته دفاع مقدس اولویت است
به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ستوان یکم پاسدار حسن مجدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی هفته دفاع مقدس در سال جاری با تنوع و کیفیت غیر قابل مقایسه با برنامه‌های سال‌های گذشته است و در این باره برنامه‌ریزی جدی شده است.
وی با اشاره به تلاش‌های انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال‌جاری گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری در شهرستان شوشتر از تنوع و تعداد بیشتری برخوردار است و در این باره با دقت نظر برنامه‌ریزی شده است.
مدیر قسمت فرهنگی و حفظ آثار شهرستان شوشتر با اشاره به تعداد برنامه‌های در نظر گرفته شده
برای هفته دفاع مقدس در سال جاری خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس 48 برنامه گرامی
برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی و حفظ آثار سپاه شوشتر بیان کرد: هفته دفاع مقدس هر سال یادآور حماسه
‌آفرینی‌های ملت و رزمندگان غیور ایران اسلامی در جنگ تحمیلی است و بنابراین، حفاظت
و بهره‌برداری از آثار و ارزش‌های آن دوران ضروری است.
مجدی ادامه داد: ثبت حماسه‌های جاودانه امت اسلام در شئون مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، نظامی و جلوگیری از تحریف تاریخ و فراموش کردن میراث گران‌بهای خون شهیدان و جانفشانی ایثارگران و دستاوردهای آن انکارناپذیر است.
این مقام مسئول تاکید کرد: حفظ و ایستادگی همیشگی و دائمی بر اصول حضرت امام خمینی(ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، توجه به دو اصل اخلاص و حرکت در مسیر ولایت به عنوان علل اثرگذار در کارهای فرهنگی می‌باشد که باید به مردم  نشان داده شود.
وی افزود: دخیل و سهیم کردن همه سازمان‌ها، نهادها، مدیران و مردم در واگذاری برنامه‌ها و امور اجرایی به آنها، بهره‌گیری از فضای مطبوعاتی و رسانه‌ای شهرستان  برای انتشار مباحث دفاع مقدس،
عدم توجه به محدودیت جغرافیایی و انسانی در پهنه کار نشر و رساندن پیام نقش شهرستان  و ارزش‌های آن در دوران دفاع مقدس و برنامه‌ریزی در راستای گسترش برنامه‌ها در سطح پایگاه‌ها 
نیز از این برنامه‌هاست.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول