اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تئاتر دفاع مقدس در آشتیان برگزار میشود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آشتیان از اجرای تئاتر به مدت پنج شب در هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

تئاتر دفاع مقدس در آشتیان برگزار میشود
‌علی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایش تئاتر دفاع مقدس به کارگردانی عباد کریمی و به همت انجمن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: این نمایش به مدت پنج روز و در سالن اقبال آشتیانی برگزار می‌شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آشتیان گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری برگزاری مراسم شب شعر و خاطره‌گویی، دیدار با هنرمندان،‌ از دیگر برنامه‌های این شهرستان در هفته دفاع مقدس است.
محمدی تاکید کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس هر چه در توان داریم برطبق اخلاص بگذاریم و آن جلوه‌های ارزشمند را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
وی با اشاره به اینکه امروز که دشمن با همه امکانات خود تهاجمات سنگینی را علیه جوانان کشور آغاز کرده‌اند، زنده نگهداشتن یاد و خاطره رشادت‌آفرینی رزمندگان در دوران مقدس نقش موثری در اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس دارد که باید به این وسیله جوانان را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آشتیان خاطر نشان ساخت: هفته دفاع مقدس باید هر ساله نسبت به سال‌ قبل با شکوه خاصی اجرا  شود تا نسل‌های امروزی متوجه رشادت‌های همنوعان خود در آن ایام شوند.
محمدی با بیان اینکه هنرمندان در دوران هشت سال دفاع مقدس سهم موثری در انتقال رشادت‌آفرینیهای رزمندگان داشتند، گفت: امروز  فعالان عرصه هنر و ادبیات دفاع مقدس باید از هیچ گونه کوششی در حفظ و تثبیت این ارزش‌ها دریغ نکنند و همواره آنها را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
‌وی تاکید کرد: از طریق هنر می‌توان بسیاری از ارزش‌ها را در جامعه نهادینه کرد و هنرمندان می‌توانند به بهترین شکل به ترویج ارزش‌های مقدس جنگ تحمیلی بپردازند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول