اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان بهارستان:

ارزش‌های دفاع مقدس حفظ شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بهارستان رباط کریم بر حفظ ارزش‌های دفاع مقدس تأکید کرد.

ارزش‌های دفاع مقدس حفظ شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رباط کریم، یونس نوبخت در اولین جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس بر حفظ دستاوردها و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد.
وی اظهار داشت: در جریان هشت سال جنگ تحمیلی جوانان ما با حضور داوطلبانه خود جلوه‌هایی از ایثار را به نمایش گذاشتند.
این مسئول ادامه داد: در این راستا همه ما وظیفه داریم که در راستای حفظ و ترویج فرهنگ شهادت و ارزش‌های دفاع مقدس هر چه در توان داریم برطبق اخلاص بگذاریم و آن جلوه‌های ارزشمند را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان بهارستان خاطرنشان کرد: امروز که دشمن با همه امکانات خود تهاجمات سنگینی را بر علیه جوانان کشور آغاز کرده ما وظیفه داریم که از طریق اشاعه ارزش‌های دفاع مقدس اجازه دهیم جوانان در دامن ناپاک آنان قرار گیرند.
سرپرست فرمانداری شهرستان بهارستان یادآوری ایثارگری و از خود گذشتگی جوانان هشت سال دفاع مقدس برای نسل امروز را یک امر الزامی دانست و بر اهمیت این موضوع تاکید کرد.
در ادامه این نشست جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان بهارستان و رباط کریم با تأکید بر اهمیت هفته دفاع مقدس نیز گفت: هفته دفاع مقدس باید همه ساله نسبت به سال‌های گذشته با شکوه خاصی اجرا  شود تا نسل‌ امروز متوجه رشادت‌های رزمندگان اسلام در آن ایام شوند.
سرهنگ علی اجلی اظهار داشت: ما نباید رشادت‌های آن ایام و ایثارگری جوانان این مرز و بوم را به فراموشی بسپاریم.
وی در ادامه به ویژه برنامه این نهاد در هفته دفاع مقدس پرداخت و در جهت اجرای هر چه بهتر این ایام تأکید کرد.
این مسئول برگزاری نمایشگاه‌ها، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و آزادگان، برگزاری مراسم‌های ویژه در مدارس همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، افتتاح چندین طرح فرهنگی ورزشی، غبارروبی مزار شهدا و بقاع متبرکه، برگزاری یادواره شهدا و حضور سرداران دفاع مقدس در مراسم نماز جمعه و همچنین دیدار و همایش تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان را از جمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول