اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

مردم سهامدار واقعی دفاع مقدس هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: مردم ایران اسلامی با اهدای خون خود توانستند سهام معنوی و جانی انقلاب را در دفاع مقدس بیمه و خریداری کنند.

مردم سهامدار واقعی دفاع مقدس هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، شکرالله امامی ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس این شهرستان با اشاره به شهادت جوانان غیور و دلاور سپاه فتح استان در مقابله با گروهک تروریستی پژاک به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم منحوس صهیونیستی اظهار داشت: فرزندان معنوی خمینی کبیر در سپاه پاسداران در همه دوران‌های انقلاب، با از خود گذشتگی و تأسی از عاشورای حسینی و پیروی از ولایت توانستند دشمن تا دندان مسلح را عقب رانده و خاطره دفاع مقدس را به یادگار گذارند.
وی افزود: آنان در طول هشت دفاع مقدس به جهانیان ثابت کردند که انقلاب اسلامی جریانی همیشه ساری و جاری است که با خون عزیزترین فرزندان این مملکت آبیاری می‌شود.
فرماندار چرام رشادت‌ها و شهادت‌ها را میراث دوران انقلاب و دفاع مقدس دانست و گفت: هفته دفاع مقدس که سرشار از رشادت‌ها و دلیرمردی‌های جوانان ایران اسلامی است، عزت آفرین‌ترین دوران تاریخ ایران بوده که بدون سلاح با درس و عبرت از عاشورای حسینی توانست مملکت و ناموس خود را حفظ کند.
امامی تصریح کرد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس در روزهای آغازین و شکوفایی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) توسط دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی به سرکردگی آمریکای جنایتکار با محوریت صدام ملعون علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی راه‌اندازی و کشور تازه نفس را وارد مرحله جدیدی از حرکت و پویایی خود کرد.
وی با بیان اینکه آنان به خیال هرج و مرج داخلی ایران و توهم قدرت خود که می‌توانند به هر طریقی هدف خود را به کرسی بنشانند جنگ هشت را راه‌اندازی کردند.
فرماندار چرام گفت: دوران دفاع مقدس بی‌نظیرترین دوران تاریخ ایران بوده که با وجود جنگ جهانی علیه خود توانست از تاراج این خاک و مرز و بوم جلوگیری کند.
امامی با اشاره به سخن معمار کبیر انقلاب که فرمودند (جنگ نعمت الهی است)، عنوان کرد: مردم ایران با اهدای خون و جان و با بهره‌گیری از معنویت، سهام واقعی دفاع مقدس را به نام خود ثبت کردند.
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس شهرستان چرام افزود: جنگ ما جنگ حق و باطل بود که حق‌طلبان ایرانی برای دفاع از حق و حقیقت و نابودی کفر و ظلم به میدان رزم رفته و یادگاری از حماسه و مقاومت را برای همیشه تاریخ جاویدان کردند.
امامی تلاش برای حفظ دستاوردهای دفاع مقدس را ضروری خواند و متذکر شد: همزمانی هفته دفاع مقدس با آغاز بهار تعلیم و تربیت فرصت مناسبی برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس در میان آینده‌سازان انقلاب است.
وی با بیان این‌که جنگ هنوز تمام نشده، تصریح کرد: جنگ فقیر و غنی و حق و باطل تا همیشه تاریخ ادامه داشته و امروز جنگ دیگری در راه است و آن شبیخون فرهنگی بوده که بارها و بارها توسط مقام معظم رهبری گوشزد شده است.
فرماندار چرام افزایش هوشیاری و آگاهی جوانان را لازمه برخورد با تهاجم فرهنگی غرب علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواند و اذعان داشت: نهادهای فرهنگی باید با محوریت جوانان برنامه‌های آشنایی با شهید و شهادت را برگزار و در این راه کوتاهی به خرج ندهند.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول