اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج محمد رسول‏الله (ص):

برنامه‏های هفته دفاع مقدس باشکوه برگزار شود

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج محمد رسول‏الله (ص) تاکید کرد: برنامه‏های هفته دفاع مقدس در شهرستان گرمسار باید باشکوه برگزار شود.

برنامه‏های هفته دفاع مقدس باشکوه برگزار شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، عصر امروز در آستانه هفته دفاع مقدس نشست فرماندهان پایگاه‏های حوزه مقاومت محمد رسول‏الله (ص) پیرامون تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه پاسداران ناحیه گرمسار برگزار شد.
علی قنبری، فرمانده بسیج محمد رسول‏الله (ص) در این مراسم عنوان کرد:‌ در هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع و متمرکز ناحیه‌ای و غیرمتمرکز پایگاهی انجام خواهد شد.
وی افزود: مقرر شده است نت در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در رابطه با جنگ نرم و دفاع مقدس در گلزار شهدای شهرستان برپا و طرح‌ها و برنامه‌های این هفته توسط بسیجیان اجرا شود.
فرمانده بسیج محمد رسول‏الله (ص) گفت: ابزارهایی که دشمن در جنگ نرم استفاده می‏کند، زیاد و متنوع است و ما باید از توانمندی بسیجیان در جهت مقابله با جنگ نرم بهره‏برداری کنیم.
همچنین محفل انس با قرآن و عترت در پایگاه فجر حوزه علی بن ابیطالب شاهرود برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری فارس، فرمانده پایگاه فجر در این مراسم گفت: در این محفل، پنج نفر از قاریان بین‌المللی قرآن کریم به اجرای برنامه پرداختند و گروه تواشیح لیله القدر نیز برنامه‌هایی را اجرا کردند.
احمد صادقی هدف از این برنامه را تکریم قرآن و عترت و ترویج فرهنگ قرآن در جامعه دانست و افزود: در این مراسم مسابقات مختلف قرآنی برای حضار اجرا و جوایزی نیز به حاضران اهدا شد.
شایان ذکر است؛ در این مراسم بیش از 250 نفر از اعضای بسیج پایگاه و خانواده آنها حضور داشتند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول