اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه گناباد:

عزت و شرف ایران مرهون دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه گناباد گفت: عزت و شرف ایران اسلامی مرهون رشادت‌های دوران دفاع مقدس است.

عزت و شرف ایران مرهون دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، ذبیح‌الله صادقی صبح امروز در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گناباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس برای نخستین‌بار در تاریخ بشریت، کشوری برای دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های خود یک تنه مقابل مستکبران ایستاد و حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی از این مملکت جدا نشد.
وی افزود: رشادت رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس جزو پرافتخارترین بخش تاریخ ملت ایران است که باید این هنر زیبا برای نسل امروز بازگو شود. 
جانشین فرمانده سپاه گناباد با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر اقتدار ایران اسلامی است، افزود: باید کسانی که در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس آنچه دیدند و لمس کردند را به نسل جوان و نوجوان امروز جامعه انتقال دهند.
صادقی افزود: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس به تنهایی با رهبری بزرگ جلوی خواسته‌های نامشروع دشمن ایستاد و امروز به عنوان کشوری الگو و مدلی موفق در جهان مطرح است. 
صادقی تاکید کرد: باید اطلاع‌رسانی دقیق و وسیع در ارتباط با دوران دفاع مقدس برای نسل جوان و برخی از اندیشمندان و اساتید دانشگاه صورت گیرد تا این مسائل به خوبی تبیین شود.
جانشین فرمانده سپاه گناباد در ادامه با اشاره به برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گناباد گفت: رژه نیروهای مسلح، گردهمایی بزرگ پاسداران بازنشسته به همراه خانواده هایشان، سرکشی از خانواده شهدا، تجلیل از جانبازان و آزادگان به‌ویژه جوان‌‌ ترین و مسن‌ترین رزمنده دوران دفاع مقدس از برنامه‌های این هفته است.
وی ادامه داد: افتتاح طرح‌های مهندسی بسیج سازندگی و برگزاری نمایشگاه عکس از دیگر برنامه‌های مهم  شهرستان در طول هفته دفاع مقدس است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول