اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس خبر داد

توزیع 31 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد فردوس

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس از توزیع 31 سری جهیزیه بین نوعروسان کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

توزیع 31 سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداد فردوس

علیرضا پاکدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: هم‌اکنون تعداد یک‌هزار و 500 خانوار شامل 2 هزار و 740 نفر زیر پوشش کمیته امداد شهرستان فردوس قرار دارند که ماهانه مبلغ 67 میلیون تومان مستمری به آنان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در سال جاری 31 سری جهیزیه به ارزش 50 میلیون تومان بین مزدوجان زیر پوشش این نهاد توزیع شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس افزود: تعداد پنج سری شامل فرش، اجاق گاز، یخچال و دیگر لوازم خانگی به مبلغ 10 میلیون تومان و تعداد 26 سری نیز به صورت نقدی به مبلغ 40 میلیون تومان تحویل مزدوجان زیر پوشش شده این نهاد شده است.

حضور 1900 نفر در دوره های آموزشی امداد

پاکدل با اشاره به عملکرد این مدیریت در زمینه آموزش خانواده تصریح کرد: برنامه آموزش خانواده برای تحقق اهداف نظام جامع آموزشی تربیتی با هدف آسیب‌شناسی خانواده‌های زیر پوشش در زمینه‌های رفتاری، آسیب روانی، اجتماعی و بهداشتی با شرکت هزار و 993 نفر و با بهره‌گیری از کارشناسان مجرب برگزار شد.

وی یادآور شد: آموزش مهارت‌های زندگی برای جوانان در شرف ازدواج دختر و پسر، زنان سرپرست‌خانوار، آموزش بهداشت فردی برای برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی در زمینه احکام و مسائل اعتقادی، عفاف و حجاب، تربیت فرزند، پیشگیری ازاعتیاد، سبک زندگی اسلامی، جایگاه معنویت در موفقیت خانواده‌ها و سیره شناسی حضرت زهرا(س) از جمله برنامه‌های آموزشی برای خانواده‌های زیرپوشش است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی فردوس، برگزاری دوره‌های آموزشی، اخلاق دین در خانواده، برگزاری جشن‌ها و همایش‌ها در مناسبت‌های مختلف با عناوین همایش بانوی مهر، دختران آفتاب، جشن‌های ولایت، میلاد امام رضا(ع)، میلاد امام زمان‌(عج) و ریحانه‌النبی را از دیگر اقدامات انجام شده در ارتباط با آموزش خانواده مددجویان امداد عنوان کرد.

انتهای پیام/69007/ش‌30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول