اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

فشار اقتصادی و تحریم، نتوانسته مانع حفظ دستاوردهای انقلاب شود

امام جمعه زنجان گفت: فشار اقتصادی، تحریم، کشتار، توطئه و تخریب نتوانست مانع عزم مردم برای پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن شود.

فشار اقتصادی و تحریم، نتوانسته مانع حفظ دستاوردهای انقلاب شود

آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مومن در سخت‌ترین شرایط ایمان خود را از دست نمی‌دهد و در برابر تند باد حوادث، سختی‌ها و دشواری‌ها متزلزل نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مومن واقعی هیچ‌گاه از مبارزه خسته نمی‌شود و در قاموس وی ترس وجود ندارد، افزود: این فرد خداوند متعال را تکیه‌گاه خود می‌داند و به همین دلیل ترس از طوفان‌های پیش‌رو ندارد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه عاقبت به خیری در انتظار کسانی است که بتوانند در برابر طوفان‌ها با تکیه بر خداوند متعال ایستادگی کنند، ادامه داد: خداوند یاور کسانی است که تنها تکیه‌گاهشان را خداوند می‌دانند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه با آغاز نهضت امام خمینی (ره) از سال 42، مردم به امام لبیک گفته و فرمانش را اطاعت کردند، ادامه داد: کسانی که ایمان واقعی داشتند شعار یا مرگ یا خمینی را سر دادند و در عاقبت نیز نتیجه ایستادگی خود را در برابر ظالمان مشاهده کردند.

خاتمی با اشاره به اینکه کسانی که ایمان واقعی به پیروزی انقلاب اسلامی داشتند سینه خود را آماج حملات قرار دادند و از مال و جان خود در این زمینه دریغ نکردند، افزود: پرپر شدن برای پیروزی انقلاب اسلامی راهی بود که مردان واقعی آن را برای خود به عنوان مسیر درست انتخاب کردند.

وی تصریح کرد: شعار نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا شعار افراد خدا ترس و خداجویی بود که تنها راه مبارزه با استبداد و استکبار را ایستادگی و مقاومت می‌دانستند و امروز هم با گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همین افراد برای دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب در صحنه حضور دارند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه با وجود همه مشکلاتی که دشمنان به نظام اسلامی تحمیل کرده‌اند، مردان واقعی هنوز از صحنه دفاع کنار نرفته‌اند، بیان داشت: فشار اقتصادی، تحریم، کشتار، توطئه و تخریب نتوانست مانع عزم مردم برای پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه تکیه مردم تنها به خداوند متعال بود، اذعان داشت: مردم ایران با وجود همه توطئه‌هایی که دشمنان علیه نظام اسلامی اعمال کردند در برابر قدرت‌های بین‌المللی ایستاده و نگذاشتند نظام اسلامی در دست بیگانگان باشد.

خاتمی یادآور شد: امروز هم مردم ایران در صحنه حضور داشته و امسال هم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده خود دشمنان را مایوس خواهند کرد.

وی بر ضرورت آشنایی نسل جوان جامعه با اهداف انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: باید دستاوردهای انقلاب به نسل جوان جامعه تبیین شود.

انتهای پیام/73003/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول