اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

انقلاب اسلامی یافته‌های دیرینه استکبارگران غربی را باطل کرد

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران همه یافته‌های دیرینه استکبارگران غربی را باطل کرد.

انقلاب اسلامی یافته‌های دیرینه استکبارگران غربی را باطل کرد

رضا حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: پیروزی انقلاب و تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزت و عظمت بزرگی به ملت ایران بخشید.

وی با بیان اینکه انقلاب همه یافته‌های دیرینه استکبار گران غربی را باطل کرد، تصریح کرد: انقلاب در عمل نشان داد که اسلام می‌تواند ملتی را از ضعف نجات داده و به اوج عزت، شجاعت و اعتماد به نفس برساند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) حیات دوباره‌ای به کشورمان بخشیدند، افزود: امام راحل همان راهی را پیمودند که پیامبران اعظم پیموده بودند.

این مسئول با اشاره به اینکه نقطه آغاز مبارزات امام خمینی(ره) از سال 41 بود و این مبارزات در روز 12 بهمن ماه سال 57 به اوج خود رسید، ادامه داد: این مبارزات را نیز پیامبران اعظم طی کرده بودند.

حسینی اصل انقلاب را بر مشارکت و حرکت مردم دانست و بیان داشت: این حرکتی هدفدار، سنجیده، پیوسته و خستگی‌ناپذیر و سرشار از ایمان و اخلاص تا تحقق جامعه اسلامی بود.

وی با بیان اینکه در انقلاب اسلامی ایران به گفتن، نوشتن و تبیین اکتفا نمی‌شود، گفت: تنها با نوشتن نمی‌توان ارزش‌های انقلاب را برای آحاد مردم بازگو کرد بلکه سنگر به سنگر پیش رفتن و حقوق خود را به هدف رساندن اصل محور قرار می‌گیرد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اضافه کرد: گفتن و نوشتن تا رسیدن به هدف یعنی حاکمیت بخشیدن به دین خدا و متلاشی ساختن قدرت‌های شیطانی طاغوت و حاکمیت دین است.

این مسئول با اشاره به اینکه حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب در طول 35 سال گذشته ادامه دارد، خاطرنشان کرد: با این اقدام اهداف انقلاب اسلامی ایران به همه جهانیان نشان داده می‌شود.

حسینی یادآور شد: ملت ایران باید بداند حفظ انقلاب بر پایه نگه داشتن پرچم عزت و شرف و ادامه راه پر افتخاری است که مجاهدات ملت در برابر ملت‌های جهان به ویژه مسلمانان گشوده شد و به عنوان تنها راه غلبه بر فشار ظلم شناخته شده است.

وی تصریح کرد: این حرکت‌ها در مقابل توطئه‌های دشمنان علیه انقلاب و همانا حراست از اصول بنیادی انقلاب و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: با توجه به اینکه کشورمان در آستانه سی و پنجمین سالگرد طلوع انقلاب قرار دارد راهبردها و تمهیدات لازم بر پایه هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در سراسر بسیج که فرصت‌های مردمی را به کارگیری کرده و نقش شایسته‌ای را در ارائه برنامه‌ها داشته، انجام می‌شود.

این مسئول در ادامه به منویات مقام معظم رهبری درباره اهمیت دهه فجر اشاره کرد و گفت: ایشان می‌فرمایند دهه فجر تجدید میثاق ملت ایران با انقلاب است، دهه فجر و 22 بهمن یکی از از قدرت‌های انقلاب است و دهه فجر یادبود حیات دوباره ملت ایران و کشورمان است.

حسینی اضافه کرد: همچنین مقام معظم رهبری می‌فرمایند راهپیمایی 22 بهمن جزو برکات بزرگ الهی برای انقلاب و ملت ایران محسوب می‌شود.

وی در ادامه به یکی از خاطرات خود در پیروزی انقلاب اشاره کرد و ابراز داشت: در تاریخ 14 بهمن ماه سال 57 مردم زنجان یک حرکت بزرگی در مسیر چهار راه پایین شهر انجام دادند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه مرکز پخش گازهای CNG و کانون‌های شاهنشاهی در این محل قرار داشت، گفت: مردم زنجان در این روز اقدام به از بین بردن و متلاشی کردن این منطقه کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه مردم زنجان برای نخستین بار در کشورمان کپسول‌های گاز را در خیابان‌ها ریخته و آتش زدند، متذکر شد: حجم شعله‌های آتش از فاصله دور به چشم می‌خورد و کل مسیر ترانزیت مکان چهارراه پایین در آن روز بسته شد.

حسینی همچنین در پایان به پایین آوردن مجسمه شاه در محل چهارراه پایین توسط مردم زنجان اشاره کرد و اذعان داشت: به جرات می‌توان گفت اقدامات و از خود گذشتگی‌های جوانان آن روز کشورمان جزو بزرگ‌ترین افتخارات محسوب می‌شود.

انتهای پیام/73008/ن40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول