اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آمادگاه جنوب نیروی دریایی سیرجان:

19 بهمن‌ یادآور وفاداری‌ ارتش به انقلاب اسلامی است

فرمانده آمادگاه جنوب نیروی دریایی سیرجان گفت: 19 بهمن ماه‌ یادآور وفاداری‌ ارتشیان و نیروهای مسلح در دفاع از نظام اسلامی و انقلاب است.

19 بهمن‌ یادآور وفاداری‌ ارتش به انقلاب اسلامی است

افشین اسکندرزاده امروز در آستانه سالروز پیوستن همافران نیروی هوایی به مردم در 19 بهمن سال 1357 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سیرجان اظهار داشت: زمزمه پیوستن ارتش به انقلابیون و تظاهرکنندگان حتی قبل از بهمن ماه 57 به گوش می‌رسید و هر چه به پیروزی انقلاب نزدیکتر می‌شدیم تعداد بیشتری از کارکنان ارتش به مردم می‌پیوستند.

وی بیان داشت: 19 بهمن ماه 57 همافران نیروی دریایی از شاه و طاغوت برگشتند و با رهبری انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بیعت کردند و شعله پیروزی کامل انقلاب اسلامی زودتر روشن شد.

اسکندر‌زاده افزود‌: پیوستن ارتش به مردم با آن همه اعتمادی که شاه به ارتش داشت، نشانگر فقدان رخنه فرهنگ بیگانه و غربی در میان ارتشیان بود.

وی خاطر نشان کرد: این کار ثابت کرد که این ارتش فرزندان خلف ملت غیور ایران هستند و هر اندازه شاه آنها را به وابستگی آموزش می‌داد، اما قضیه به عکس شد و رژیم طاغوت احساس کرد دیگر نمی‌تواند حتی گارد وابسته به خود را داشته باشد، اگر چه آموزش‌ها با ژنرال‌های آمریکایی باشد.

فرمانده ناوگان جنوب سیرجان بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران روشن شد که اکثر افسران ارشد ارتش با مراجع عظام وقت و امام خمینی (ره) یا نمایندگان ایشان در تماس بودند و هماهنگی‌های لازم را برای پیشبرد انقلاب اسلامی انجام می‌دادند که از نمونه این رادمردان می‌توان شهید سپهبد صیاد شیرازی و شهید سپهبد قرنی را نام برد.

وی گفت: نیروی دریایی سیرجان نیز در بهمن ماه 57 به جمع مردم در تظاهرات کنندگان پیوست و امروز‌ ارتش در خدمت اسلام و مطیع اوامر فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری است و حافظ اسلام و منافع ملت ایران است.

اسکندرزاده تصریح کرد:‌ نمونه این وفاداری هشت سال دفاع مقدس بود که در عرصه دریا، هوا و زمین از میهن اسلامی دفاع کرد.

انتهای پیام/80015/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول