اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رخداد عظیم فرهنگی/ 74

جهانبخشی: نهضت کربلا نقشه راه برای پیروزی انقلاب اسلامی بود

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: حرکت امام حسین (ع) الگوی حرکت انقلاب اسلامی برای مبارزه با جور و ستم ستم‌شاهی در زمان طاغوت بود.

جهانبخشی: نهضت کربلا نقشه راه برای پیروزی انقلاب اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، دومین یادواره شهدای محله آناهیتا بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیان، بسیجیان، یادگاران دوران دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در کرمانشاه برگزار شد.

این مراسم از سلسله برنامه‌های کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و 9 هزار و 800 شهید استان کرمانشاه به‌ مناسبت ایام‌الله دهه فجر انجام پذیرفت و گروه سرود بسیج در آن به اجرای برنامه پرداختند.

فرمانده سپاه ناحیه کرمانشاه در این مراسم گفت: مبنای پیروزی انقلاب اسلامی در واقع نشات گرفته از نهضت عاشورا بود که به رهبری امام راحل انجام گرفت.

سیروس جهانبخشی ادامه داد: حرکت امام حسین (ع) الگوی حرکت انقلاب اسلامی برای مبارزه با جور و ستم ستم‌شاهی در زمان طاغوت بود.

جهانبخشی فاصله گرفتن از ارزش‌های اسلامی و آسیب‌های اجتماعی را در زمان رخ دادن هر دو نهضت یک موضوع مشترک عنوان کرد و گفت: این موضوعات موجب حرکت امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی شد.

این مسئول با اشاره به اینکه در زمان رخ دادن هر دو نهضت آسیب‌های اجتماعی بسیاری وجود داشت، متذکر شد: افراد بی‌لیاقت و دنیاپرست در زمان امام حسین (ع) و انقلاب اسلامی در هر دو حکومت ضددینی آن‌ زمان زمام امور را به ‌دست گرفته بودند.

وی انقلاب اسلامی را هدیه الهی به مردم ایران عنوان کرد و ادامه داد: همه ما باید همواره در مسیر انقلاب، آرمان‌های امام راحل و شهدا و فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری حرکت کنیم.

انتهای پیام/2700/م30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول