اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

22 بهمن به روز مرگ دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل می‏‌شود

امام جمعه دماوند گفت: 22 بهمن ماه با راهپیمایی میلیونی ملت ایران به روز مرگ دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل می‏‌شود.

22 بهمن به روز مرگ دشمنان اسلام و انقلاب تبدیل می‏‌شود

حجت‏‌الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شرق استان تهران با اشاره به فرارسیدن یوم‌الله 22 بهمن تأکید کرد: وعده دیدار مردم و مسئولان در این روز تحقق می‏‌یابد.

وی تصریح کرد: در این روز بزرگ همه با هم مقابل دشمن یک‌صدا و یک‌دل حضور پیدا کنیم و مشت‌های گره کرده ما، وحدت و همدلی را بار دیگر به دشمنان نشان می‌‏دهد.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: امروز مگر پیروان بر حق امام و مقام معظم رهبری مرده باشند که رئیس جمهور یا وزیر امور خارجه یا معاون وزیر امور خارجه آمریکا بخواهند کلامی بگویند که ملت ایران را تحقیر یا تهدید کنند یا تهمت به ما بزنند.

علاءالدینی با تأکید بر اینکه آزموده را آزمودن خطاست، گفت: آمریکا بداند که با مردمی سرسخت و مقاوم روبه‌‏رو بوده که در صحنه‌های مختلف، اشتباهات این کشور را گوش‌زد کرده است.

وی ادامه داد: آمریکا فکر نکند چون خودش فراموش‌کار بوده و تمام جنایت‌های خود را در کشورهای مختلف فراموش کرده است، ما نیز جنایت‌هایش را در 35 سال گذشته فراموش کرده‌ایم.

امام جمعه دماوند، آمریکا را به موجودی تشبیه کرد که در مردابی افتاده و با دست و پا زدن بیشتر، تنها خودش را درون لجن فرو می‌برد و مانند کرم ابریشم هر چه تار می‌تند، به مرگ و خفگی نزدیک‌تر می‌شود.

علاءالدینی تصریح کرد: نه آمریکا، نه صهیونیسم بین‏‌الملل و نه هیچ قدرت دیگری در مجموعه زورگویان و مستکبران، با هیچ وسیله‌ای چه تهدید و تحریم و چه تحقیر و تهمت، نمی‌توانند و قدرت ندارند انقلاب را به لرزه درآورند.

امام جمعه دماوند بیان داشت: پرداخت یک قسط از 100 میلیارد دلار بدهی آن هم به صورت قسطی، چیزی نبود که دشمنان بگویند تحریم‌ها اثر خود را روی ملت ایران گذاشته و با دریافت بخشی از اموال بلوکه شده، نان و غذا به مردم گرسنه داده شد.

انتهای پیام/2568/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول