اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب جمعه رامهرمز:

دشمنان اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب را درک کرده‌اند

خطیب جمعه رامهرمز گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به این واقعیت رسیده‌اند که حضور همیشگی و دائمی مردم در عرصه‌های انقلاب این کشور را بیمه کرده است.

دشمنان اهمیت حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب را درک کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از رامهرمز، حجت‌الاسلام سیداسماعیل موسوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ضمن برشمردن ویژگی‌های انسان زاهد اظهار کرد: زاهد کسی است که قدرت و نیروی استفاده از دنیا و مطاع دنیا را داشته باشد اما مشروع استفاده کند.

وی ادامه داد: زهد یک فضیلت و اسباب برتری است و زاهد از آنچه بر او گذشته ناراحت نمی‌شود زیراکه دنیا محل تغییر است و فرد زاهد در این دنیا آرزوهای طولانی ندارد.

خطیب جمعه رامهرمز همچنین ضمن گرامی‌داشت ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) فضائل و مناقب آن امام همام را برشمرد.

حجت‌الاسلام موسوی، با توجه به فرا رسیدن 22 بهمن ابراز داشت: در روز 22 بهمن و با حضور خود نماد ملی و پاسداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی را به دنیا نشان خواهیم داد و به آرمان‌ها و اهداف امام امت و رهبری وفادار خواهیم ماند.

خطیب جمعه رامهرمز همچنین گفت: دشمنان انقلاب اسلامی به این واقعیت رسیده‌اند که حضور همیشگی و دائمی مردم در عرصه‌های انقلاب این انقلاب را بیمه کرده است.

موسوی در پایان خطبه‌ها ابراز داشت: انقلاب اسلامی ما یک حرکت و تحول فرهنگی و یک حرکت ضداستکباری و اصلاح‌خواهانه بود که ملت با رای مثبت به جمهوری اسلامی آن‌را تثبیت کردند.

انتهای پیام/72012/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول