اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس:

مردم پشتوانه محکم انقلاب هستند

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر در مجلس شورای اسلامی بر حضور با شکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن تاکید کرد و گفت: مردم پشتوانه محکم انقلاب و نظام هستند.

مردم پشتوانه محکم انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، محمد حسین قربانی عصر امروز در جمع مردم این شهرستان با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار کرد: با توجه به اینکه نظام و کشور ما در یک مقطع حساس قرار گرفته است و صف‌آرایی غرب به سرکردگی امپریالیسم آمریکا در رأس آنها است، حضور مردم پشتوانه بسیار خوبی برای حاکمیت و جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود با مشارکت خوب و پشتوانه مردم بتوانیم در مقابل زیاده‌خواهی دشمن به ویژه آمریکا مقابله کنیم.

نماینده مردم آستانه‌اشرفیه و بندرکیاشهر با تأکید بر ضرورت حضور در راهپیمایی 22 بهمن تصریح کرد: باور داریم با تمام مشکلاتی که در حوزه اقتصاد  اشتغال، تولید، کشاورزی و حتی مدیریتی کشور وجود دارد، امسال پر رنگ‌تر و با نشاط‌تر از سال گذشته در راهپیمایی شرکت می‌کنیم.

وی نقش بی‌بدیل رهبری و راهبردی انقلاب را متمایز با انقلاب‌های دیگر خواند و یادآور شد: اعتقادهای دینی مردم موجب متمایز شدن انقلاب ما از تمام انقلاب‌های دنیا شده است.

قربانی خاطرنشان کرد: با تمام حوادث تلخ و شیرین انقلاب اسلامی شاهد هستیم که هر سال مردم با پشتکار بهتر و مشارکت بیشتر برای تثبیت اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بر می‌دارند.  

وی حضور مردم در یوم‌الله 22 بهمن را الهی و دینی دانست و متذکر شد: مردم ایران در خلق حماسه‌های حضور بی‌بدیل و زبانزد دنیا هستند و امسال نیز خالق شگفتی در راهپیمایی 22 بهمن می‌شوند.

انتهای پیام/2300/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول