اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

ماندگارترین دستاورد انقلاب در عرصه‌ دینی و فرهنگی است

فرماندار کوهبنان گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی با خود به ارمغان آورد که ماندگارترین آنها در عرصه‌های دینی و فرهنگی بود.

ماندگارترین دستاورد انقلاب در عرصه‌ دینی و فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی شامگاه جمعه در جشن بزرگ انقلاب اسلامی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کوهبنان اظهار داشت: انقلاب اسلامی یکی از حساس‌ترین حوادث قرن اخیر در منطقه خاورمیانه بود که به رهبری حضرت امام (‌ره) و با حضور گسترده مردم در سایه لطف خداوند به پیروزی رسید و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را به زباله دانی تاریخ سپرد.

وی بیان داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در عرصه‌های مختلف سیاسی‌، اقتصادی‌، فرهنگی‌، علمی‌، اجتماعی و ... با خود به ارمغان آورد که ماندگارترین این دستاوردها در عرصه‌های دینی و فرهنگی بود.

متقی افزود: انقلاب اسلامی بر مبنای فرهنگ دینی و آموزه‌های عملی اسلام به وقوع پیوست و استقرار ارزش‌های دینی و معنوی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرماندار کوهبنان گفت‌: نباید فراموش کرد که ‌رمز موفقیت و پیروزی ملت ایران و سرنگونی رژیم پهلوی وجود رهبری الهی‌، توکل به خداوند و وحدت کلمه بود و امروز هم همین عوامل سبب گسترش اسلام و انقلاب اسلامی در جهان شده و زمینه بیداری اسلامی را در بسیاری از کشورهای جهان رقم زده است.

متقی عنوان کرد: استقلال سیاسی و اعتقادی‌، عدم وابستگی به ابرقدرت‌های شرق و غرب‌، اتکا و توکل به خداوند از ابتدای آغاز مبارزات توسط حضرت امام‌، عدالت‌خواهی، تکیه بر قدرت مردمی‌، خدمت به خلق الله‌، مبارزه با ظلم و فساد، تبعیت از ولایت‌فقیه از مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: نگاهی گذرا به گذشته تاریخ این مرز و بوم بیانگر این واقعیت است که مردم ایران اسلامی در دوران ستم‌شاهی از کمترین امکانات رفاهی و آموزشی برخوردار بودند، اما امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی در دورترین و کوچک‌ترین آبادی‌های کشور این امکانات فراهم شده است.

متقی خاطر نشان کرد: حضور مردم در تمام‌ عرصه‌ها و صحنه‌های سیاسی و اجتماعی 35 سال گذشته موجب تثبیت انقلاب و خواری دشمنان شده است، لذا ما امنیت و آسایش امروز خود را مدیون این تلاش‌ها هستیم.

فرماندار تصریح کرد: مردم انقلابی و خداجوی شهرستان کوهبنان در کنار سایر مردم ایران اسلامی با حضور پرشور و میلیونی خود در راهپیمایی عظیم 22 بهمن بار دیگر صحنه‌های بی‌نظیری از انسجام، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در معرض دید جهانیان قرار می‌دهند و در سایه وحدت و انسجام با عنایت به منویات و رهنمودهای رهبر و پیشوای مسلمانان جهان، فریاد شکست و نابودی استکبار جهانی را در دنیا طنین‌انداز می‌کنند.

انتهای پیام/80012/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول