اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار لرستان:

حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

استاندار لرستان گفت: حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی را بیمه کرده است.

حضور مردم در صحنه انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند جمعه شب در مسجد علوی این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: رهبری امام خمینی (ره) رهبری منحصر به فردی بود، زیرا توانست حکومت 50ساله پهلوی که یک حکومت مصرفی و موجودی بی‌اثر بود را از بین ببرد.

وی تصریح کرد: امام امت ایران را به ملتی تبدیل کرد که ابهت آمریکا را در جهان فرو ریخته‌اند.

بازوند خاطرنشان کرد: امام ملتی را پرورش داد که در هشت سال دفاع مقدس توانسته‌اند، در مقابل تمام دشمنان و استکبار جهان ایستادگی کنند.

استاندار لرستان یاد‌آور شد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تداوم و ماندگاری خط امام خمینی (ره) بود، این در حالی است که دو روز پس از اینکه خلف امام خمینی(ره) به عنوان رهبر انتخاب شدند، ایشان اعلام کردند، راه ما راه امام خمینی است و در این راه با تمام قدرت و قاطعیت شرکت می‌کنیم، و ادامه دهنده راه امام خمینی (ره) هستیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاورد‌های این انقلاب حضور همیشگی مردم ایران در صحنه است که این حضور نتیجه ویژگی بارز و نفوذ امام و رهبری در ملت است.

استاندار لرستان یاد‌آور شد: هر جایی که دشمنان به فکر تهدید انقلاب می‌افتند، مردم با حضور اثربخش و پررنگ خود نقشه‌های آن‌ها را ناکام می‌کنند.

بازوند خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های امام ارج نهادن به آراء مردم در انتخابات بود.

این مسئول با اشاره به اینکه نخستین انتخابات جمهوری اسلامی به فرمان امام راحل آغاز شد گفت: ایشان اعلام کردند که مردم باید پای رای خود را امضا کنند که این امر نشان دهنده، ارج نهادن امام به رای مردم است.

وی تصریح کرد: برگزاری 34 انتخابات آزاد با امضای مردم نشان دهنده ارج دادن به رای مردم در ایران است.

بازوند یاد‌آور شد: یکی از دستاوردهای انقلاب حمایت از اقشار محروم و محرومیت‌زدایی در کشور است، زیرا امام در بخشی از وصیت‌نامه‌‌‌‌ خود تاکید زیادی بر محرومیت‌زدایی کرده است.

استاندار لرستان گفت: تا قبل از انقلاب کار صنایع نفت ایران به دست خارجی‌ها صورت می‌گرفت، اما خوشبختانه بعد از انقلاب اسلامی صنعت نفت شکوفا شد، به گونه‌ای که امروز شاهد این هستیم که بخش خصوصی در ایران برای پالایشگاه و صنعت نفت آمادگی خود را نشان می‌دهد.

این مسئول افزود: شکوفا شدن صنعت نفت که از دستاورد‌های انقلاب است، نشان دهنده گسترش خودباوری در ایران است.

استاندار لرستان گفت: در حوزه‌های عمرانی، سدسازی، آزادراه، بزرگراه و مسکن اقدامات ماندگاری بعد از انقلاب اسلامی صورت گرفته است.

وی افزود: در کشور بیش از 1,5 میلیون واحد مسکن روستایی بازسازی شده است که این از نشانه‌های برکات انقلاب است.

بازوند تصریح کرد: احیای فرهنگ ایثار و شهادت، احیای برگزاری نماز جمعه و دستیابی به فناوری هسته‌ای از دیگر دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

استاندار لرستان گفت: لرستان از دیرباز ظرفیت بزرگی برای کشور بوده است که این ظرفیت در جنگ تحمیلی به خوبی خود را نشان داده است.

وی اظهار داشت: امیدواریم همان‌گونه که این ظرفیت در جنگ شکوفا شد، در توسعه استان هم شکوفا شود و در این زمینه خودباوری که یکی از تاکیدات مهم رهبری است در این استان ایجاد شود.

انتهای پیام/85001/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول