اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پلدختر:

ویژگی اصلی انقلاب اسلامی مردمی بودن است

فرماندار پلدختر گفت: انقلاب اسلامی مبنا و اساس آن فرهنگی و معنوی بوده و جهت‌گیری آن الهی و مردمی بودن ویژگی اصلی آن است.

ویژگی اصلی انقلاب اسلامی مردمی بودن است

 به گزارش خبرگزاری فارس در پلدختر، فریدون رشیدی ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان پلدختر افزود: انقلاب اسلامی حاصل پایداری و مقاومت نزدیک به نیم قرن ملت ایران و میراث خون هزاران شهید، جانباز در برابر استبداد و استکبار جهانی است و این مردمی بودن انقلاب را بر خلاف سایر انقلاب‌ها ماندگار کرده است.

وی با تبریک ایام‌الله دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی به ملت ایران اسلامی گفت: عزت و سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهیدان است که امروز اقتدار ایران اسلامی به حدی است که در تصمیم‌‌گیری‌های بزرگ و اتخاذ نظر در سرنوشت بسیاری از کشور‌های جهان تاثیرگذار است.

رشیدی افزود: امروز مقاومت ملت ایران، باعث شده، کشورمان در عرصه‌های گوناگون در اوج قله‌های عزت و افتخار قرار گرفته و قدرت‌های غربی بزرگ دنیای را پای میز مذاکره کشانده و حقوق ملت ما را به رسمیت می‌شناسند.

فرماندار پلدختر گفت: دهه فجر نشان‌‌دهنده عشق مردم به نظام است‌ و امام خمینی(ره) با حمایت و پشتیبانی مردم، نهضت انقلاب را رهبری و موج اسلام خواهی را در جامعه به راه انداخته و آموزه‌های دینی را در همه سطوح و شئون جامعه جاری و مردم‌سالاری دینی را از همان ابتدا در ایران اسلامی نهادینه کردند.

رشیدی با بیان اینکه مردم کشورمان وحدت دارند و این عامل مهم رمز موفقیت انقلاب است، افزود: امروز ملت بزرگ ایران در همه انتخابات حضوری پرشور و حماسی دارند، به‌گونه‌ای که در انتخابات امسال با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، حماسه سیاسی را با انتخاب رئیس جمهوری شجاع، اندیشمند و صاحب‌نظر و با تدبیر خلق کردند.

وی با بیان این که پیروزی انقلاب اسلامی فصلی نو در تاریخ بشر معاصر شکل دادگفت: انقلاب اسلامی ایران از بزرگ‌ترین و پر برکت‌ترین رخدادهای جهان بوده که نه تنها سرنوشت کشور را تغییر داد، بلکه بر کشورهای منطقه و قواعد بین‌المللی و جهانی نیز تاثیر گذاشت.

رشیدی دهه ‌فجر را بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و از همه دستگاه‌‌های دولتی و نهادهای مردمی خواست از تمام ظرفیت‌ها در برگزاری باشکوه برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده کنند.

فرماندار پلدختر گفت: دهه فجر فرصت مغتنمی برای تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی و مجالی برای بررسی و بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌هاست و امروز وظیفه تبیین علت و چرایی به وجود آمدن نظام اسلامی برای جوانان بر عهده ما گذاشته شد، تا با هوشیاری و آگاهی از این نظام و ارزش‌های آن دفاع کنیم.

انتهای پیام/2304/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول