اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سلماس:

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از دستاوردهای انقلاب هستند

امام جمعه سلماس گفت: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی هستند.

استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی از دستاوردهای انقلاب هستند

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار کرد: یوم‌الله 22 بهمن روز نجات ملت ایران از چنگال استکبار و روز آشکار شدن نعمت بزرگ الهی یعنی استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: این موضوع مسلم است که هر ملتی تا از وابستگی‌ها نجات پیدا نکند و از چنگال اسارت و استثمار آزاد نشود نمی‌تواند نبوغ و استعداد خود را آشکار سازد و در راه خدا که راه مبارزه با هر گونه شرک و ظلم و بیدادگری است، گام بر دارد.

امام جمعه سلماس با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی، مردم و حکومت مستقل هستند، تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی مردم و حکومت استقلال نداشتند و از دستاوردهای مهم نظام جمهوری اسلامی سه عامل استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است.

وی تاکید کرد: مردم ایران امسال پرشورتر از سال‌های قبل در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده خواهند داشت و برای چندمین بار با مقام ولایت تجدید بیعت کرده و اتحاد خود را برای جهانیان اعلام می‌کنند و مشت محکم به دهان استکبار جهانی خواهند زد.

موسوی ایمان به خداوند متعال، رهبری امام خمینی (ره) و اتحاد و همبستگی تمام قشرهای مردم را از عوامل پیروزی در 22 بهمن عنوان کرد و متذکر شد: استقامت و پایداری در راه خدا و تحمل مشکلات عامل پیروزی ملت ایران بر دشمنان است.

امام جمعه سلماس تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با محور قرار دادن ارزش‌ها و اصول اسلام سعادت مادی و معنوی بشر را تامین می‌کند و فرهنگ غربی را به چالش کشیده است.

وی یادآور شد: با حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و حمایت از ارزش‌ها و اصول انقلاب اسلامی توطئه دشمنان خنثی شده و پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی ایران بیانگر عزم و اراده مردم و مسئولان نظام برای پیمودن راه توسعه بر مبنای احکام اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/61005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول