اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

گازرسانی به نهبندان تسریع شود

امام جمعه نهبندان گفت: گازرسانی به نهبندان تسریع شود.

گازرسانی به نهبندان تسریع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نهبندان با اشاره به مشکلات خاورمیانه و برگزاری کنفرانس ژنو دو، اظهار داشت: این روزها کنفرانس ژنو دو برگزار شده است که سازمان ملل به اسم در آن نقش دارد ولی نقش اصلی را استکبار و آمریکا دارد.

وی افزود: از عجایب روزگار این است که وزیر خارجه آمریکا دم از حقوق بشر و حل مشکل سوریه می‌زند و این در حالی است که هر روز سلاح‌های پیشرفته خود را در اختیار تروریست‌ها می‌گذارند و از آنها حمایت می‌کنند.سخن وزیر خارجه آمریکا از حقوق بشر مثل اشک تمساح است و مردم به طور قطع این سیاست یک بام و دو هوای آنها را نمی‌پذیرند.

خزاعی تصریح کرد: در این کنفرانس از کشورها دعوت شده است که هیچ سنخیتی با مشکل سوریه ندارد و از ایران که به عنوان یک کشور تاثیرگذار در منطقه یاد می‌شود دعوت نمی‌شود و بان‌کی‌مون آبروی خود و سازمان ملل را وقتی که دعوت خود از ایران را پس گرفت برد و خود را دستور بگیر آمریکا نشان داد.

وی اذعان داشت: البته این سیاست آمریکا برای مسئولان و تیم مذاکره کننده به عنوان هشدار محسوب می‌شود که بر اساس فرمایشات رهبری این‌ها قابل اعتماد و صادق نیستند.

امام جمعه نهبندان با اشاره به برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی در ایران اظهار داشت: در دیدار اعضای این کنفرانس با رهبر معظم انقلاب، ایشان فرمایشات مهمی برای جهان اسلام داشتند که در پیشبرد جهان اسلام کارگشا هست.

خزاعی گاز رسانی به نهبندان را مهم‌ترین خواسته مردم این شهرستان عنوان کرد و گفت: در بودجه سال 93 برای گاز رسانی ردیف تعیین نشده است و شهرستان نهبندان به عنوان تنها شهرستان در استان خراسان جنوبی است که گاز رسانی نشده است.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط ویژه شهرستان نهبندان از مسئولان و مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که در روند گازرسانی به نهبندان نگاه ویژه داشته باشند چون یکی از دلایل مهاجرت مردم از نهبندان نبود گاز است.

امام جمعه نهبندان به هفته نخست بهمن‌ماه، ورود امام خمینی(ره) در سال 1357 و استقبال از جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: از ارکان مهم این انقلاب در کنار امام راحل و رهبری، مردم هستند و جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید به صورت مردمی برگزار شود و همه در راستای بهتر برگزار شدن این مراسمات تلاش کنند.

اشاره به هفته هوای پاک، چهارم بهمن‌ماه اشغال نظامی فردوگاه مهرآباد تهران به دستور شاپور بختیار برای جلوگیری از ورود امام خمینی(ره) در سال 57 و ششم بهمن سالروز حماسه مردم آمل از دیگر بخش‌هایی بود که حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/69015/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول