اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

9 دی روز تجدید پیمان مجدد ملت با ولایت فقیه است

امام جمعه نهبندان با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 9 دی گفت: نهم دی روز تجدید پیمان مجدد ملت با ولایت فقیه است.

9 دی روز تجدید پیمان مجدد ملت با ولایت فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه نهبندان با تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در مراسم استقبال از آیت‌الله نوری همدانی از مراجع تقلید و حضور مردم در مراسم سخنرانی ایشان اظهار داشت: طی بررسی‌هایی که در خراسان جنوبی انجام شده نهبندان نمره بالایی گرفته است.

وی حضور باشکوه مردم در این مراسم را نشان‌دهنده عشق مردم این شهرستان به نظام، ولایت فقیه و مراجع تقلید عنوان کرد.

امام جمعه نهبندان به 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اشاره کرد و افزود: میزان بالای مشارکت مردم در انتخابات سال 88 برگ زرین دیگری در تاریخ ثبت کرد و کسانی که به انتخابات اعتراض داشتند به جای این که مشکل خود را از طریق قانونی حل کنند، در مسیر استکبار و رسانه‌های بیگانه قرار گرفتند.

خزاعی ادامه داد: این افراد مردم را رها کرده و به سمت استکبار رفتند و وقتی ساختارشکنی کردند و به هیئت‌های امام حسین(ع) جسارت کردند، مردم متوجه شدند که مسئله انتخابات نیست و آنها هدف دیگری را دنبال می‌کنند.

وی تصریح کرد: در 9 دی اقیانوسی از مردم فهیم به حمایت از نظام و اطاعت از رهبری به خیابان‌ها آمده و فتنه و فتنه‌گران را کنار زدند.

امام جمعه نهبندان اذعان داشت: بعد از گذشت چهار سال هنوز فتنه‌گران از مردم و خانواده شهدا عذرخواهی نکرده و تا وقتی که از مردم و خانواده شهدا طلب بخشش نکنند مطرود مردم هستند.

خزاعی در ادامه به شهادت آیت‌الله غفاری به دست دژخیمان پهلوی در سال 52 اشاره کرد و اظهار داشت: خون تمام شهیدان سبب شد که نظام تثبیت شود و پیشرفت‌هایی که تاکنون به دست آمده از برکت خون شهیدان است.

وی روز سوادآموزی را مهم دانست و گفت: در آغاز انقلاب میزان سواد مردم بسیار کم بود و امام خمینی برای ریشه‌کنی بی‌سوادی نهضت سوادآموزی را ایجاد کردند و امروز آمار بی‌سوادان در ایران به صفر رسیده است و این از برکت نظام است.

امام جمعه نهبندان ایمان داشتن به معاد را تاثیرگذار در زندگی دانست و خاطرنشان کرد: اعتقاد به معاد سبب شکل‌گیری روحیه ایثار، فداکاری و بخشندگی می‌شود.

انتهای پیام/69015/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول