اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

وحدت کلید حل مشکلات است

امام جمعه نهبندان گفت: کلید حل مشکلات در هر منطقه وحدت است.

وحدت کلید حل مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی سه‌شنبه شب در همایش معتمدین شهرستان نهبندان که در دفتر امام جمعه برگزار شد با گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: یکی از پیام‌های این هفته اخلاق‌مداری، وحدت و همدلی است.

وی افزود: پیامبر(ص) با ایجاد وحدت توانست از مردمی ابتدایی مردمی تمدن‌ساز بسازد.

امام جمعه نهبندان وحدت را کلید حل مشکلات در هر منطقه دانست و تصریح کرد: امام خمینی(ره) هم با وحدت و برادری که در بین مردم ایجاد کرد توانست نظام ستم شاهی را فرو پاشد.

خزاعی ادامه داد: در سایه وحدت کارهای بزرگ شکل می‌گیرد.

وی پروژه ساخت مصلای نهبندان را پروژه وحدت دانست و گفت: تمام کارها در نهبندان باید با هم فکری هم انجام شود.

رشد هر جامعه منوط به خرد جمعی است

فرماندار نهبندان هم در این جلسه برگزاری جلسات با معتمدین را مهم دانست و اظهار کرد: در این جلسات توانستیم توانمندی‌ها و منابع شهرستان را پیدا کنیم.

محمد مهدی عظیمی اذعان داشت: وحدت باید جنبه بیرونی پیدا کند و رشد هر جامعه منوط به خرد جمعی است و راه رشد شهرستان نهبندان هم همین است.

رئیس شورای اسلامی شهر نهبندان هم با اشاره به گزارشی از روند تهیه زمین و امکانات ایجاد شده در آرامستان جدید اظهار داشت: برای آرامستان جدید روحانی مشخص شده است.در اقدام بعدی قرار است آرامستان بلوک‌بندی و به صورت قطعه‌ای جدا شود.

در ادامه حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌های خود در مورد انتقال آرامستان شهرستان به منطقه آماده شده توسط شورای شهر و شهرداری پرداختند و مصوب شده که گروهی از معتمدین شهرستان پس از بررسی عیب‌های آرامستان جدید آنها را به شهرداری و شورای شهر انتقال دهند تا معایب رفع شود.

همچنین مصوب شد که هزینه ولیمه‌های مختلف در شهرستان در یک حساب گروهی توسط چند تن از معتمدین شهرستان جمع شود و در مصارف خیریه هزینه شود.

انتهای پیام/69015/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول