اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

بزرگترین پروژه‌های اقتصادی با تفکر بسیجی قابل اجراست

امام جمعه نهبندان با اشاره به افتتاح پل صدر در تهران گفت: بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های اقتصادی و مهندسی با تفکر بسیجی قابل اجرا است.

بزرگترین پروژه‌های اقتصادی با تفکر بسیجی قابل اجراست

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی ظهر امروز در مجمع عالی بسیج شهرستان نهبندان حضور در برنامه‌های بسیج را افتخار آفرین دانست و اظهار داشت: رسالت مهم بسیج که به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد حفظ دستاوردهای نظام است.

وی با بیان اینکه امام(ره) با تشکیل این نهاد نظام را به تک تک افراد جامعه سپرد، تصریح کرد: در طول این دوران ثابت شده است که هر جا مشکلی بوده با حضور بسیج رفع شده و نمونه بارز آن دفاع مقدس است که با تفکر و فرهنگ بسیجی معادلات نظامی به هم خورد و پیروزی‌های زیادی به دست آمد.

خزاعی با اشاره به افتتاح پل طبقاتی صدر در تهران گفت: بزرگترین و پیچیده‌ترین پروژه‌های اقتصادی و مهندسی با تفکر بسیجی قابل اجرا است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به تغییر سبک زندگی مردم اشاره کرد و اذعان داشت: در گذشته بسیاری از کالاهای مصرفی مردم روستا در خود روستا تولید می‌شد ولی امروز مردم بیشتر مصرف‌گرا هستند و باید تلاش شود تا فرهنگ تولید دوباره در جامعه احیا شود و مجموعه بسیج در طی این سال‌ها کارهای خوبی در این مورد انجام داده است.

امام جمعه نهبندان تاکید کرد: مجمع عالی بسیج است که باید فرهنگ اقتصادی مقاومتی را در روستاها ترویج دهد.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجمع عالی بسیج شهرستان نهبندان طی گزارشی در این جلسه اظهار داشت: تاکنون سه جلسه در این کمیسیون برگزار شده که 15 مصوبه را به همراه داشته است.

سید حسین هاشمی مهم‌ترین مصوبات کمیسیون فرهنگی را تقویت باورهای دینی، شناسایی آسیب‌ها و ناهنجاری‌های شهرستان و رصد کردن برنامه‌های فرهنگی شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/69023/س30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول