اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان تاکید کرد

بیانات رهبری تیری بر قلب دشمنان و راه روشن مسئولان

خبرگزاری فارس: امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه بیانات مقام معظم رهبری همیشه تیری بر قلب دشمنان و راه روشن مسئولان است، گفت: سخنان رهبری در همه حال برای ملت، مسئولان و نظام راهگشا است.

بیانات رهبری تیری بر قلب دشمنان و راه روشن مسئولان

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان در ارتباط با بیانات اخیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: سخنان و بیانات رهبری همیشه و در همه حال برای ملت و نظام راهگشا است و وظیفه داریم از فرمایشات ایشان تبعیت داشته باشیم.

گوش‌های شنوای دنیا بشنود ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست

وی در ارتباط با ساخت تسلیحات هسته‌ای و واکنش رسانه‌های خارجی بعد از فرمایشات رهبری تصریح کرد: معظم‌له به صراحت در بیانات خود به موضوع هسته‌ای ایران اسلامی اشاره و مطلبی را نگفته باقی نگذاشتند و اگر گوش شنوایی در دنیا باشد باید بیانات مقام معظم رهبری را به خوبی شنیده باشد که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای نیست.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: ایران اسلامی به صورت شرعی ساخت سلاح‌های هسته‌ای را روا نمی‌داند و انقلاب اسلامی به دنبال فناوری هسته‌ای صلح‌آمیز است و ایران نمی‌تواند خود را از این حق مسلم محروم سازد.

خزاعی با بیان اینکه کشورهای غربی تلاش دارند که در روند دستیابی ایران اسلامی به فناوری هسته‌ای خلل ایجاد کنند، افزود: از طرفی آنها گفتند ما اجازه این کار را به ایران نمی‌دهیم که رهبری فرمودند آنها هیچ کاری نمی‌توانند در این راستا انجام دهند.

رهبری در بیانات اخیرشان با مسئولان اتمام حجت کردند

وی در ارتباط با پیام‌های بیانات رهبری در سخنرانی اخیرشان برای بصیرت خواص گفت: رهبری در سخنان و بیانات اخیرشان با مسئولان اتمام حجت و مطالب را به طور صریح فرمودند و تمامی نکات را به مدیران گوشزد و آنها را نصیحت کردند.

امام جمعه نهبندان اظهار داشت: معظم‌له در بخشی از فرمایشات خود فرمودند که فضای کشور و جامعه نیازمند آرامش است و مردم نیاز به امنیت روانی دارند و شایسته نخبگان و خواص نیست که کشور را دچار التهاب کنند.

راه پیشرفت کشور در اطاعت از رهبری است

خزاعی با اشاره به اینکه فرمایشات و رهنمودهای رهبری باید فصل‌الخطاب و نصب‌العین مسئولان باشد، متذکر شد: راه پیشرفت کشور در اطاعت از رهبری است.

وی در پاسخ به این سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وظیفه جامعه روحانیت، خواص و سران قوا از امروز تا زمان انتخابات و بعد از آن چیست، تصریح کرد: همگی و تمامی مسئولان وظیفه دارند تا از هر حرکت و موضوع التهاب برانگیز در جامعه جلوگیری و خودداری کنیم و مطیع بی‌چون و چرای اوامر رهبری باشیم.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: وظیفه داریم که از بروز حرکت‌های تنش‌زا و موضوعاتی که سبب به مخاطره انداختن امنیت روانی مردم می‌شود جلوگیری به عمل آوریم.

رهبری در صورت تکرار مجدد حرکات گذشته مسئولان، فکری دیگر می‌اندیشند

خزاعی در پاسخ به این سئوال که جمله فعلا «نصیحت می‌کنم» رهبری چه پیامدهایی داشت، افزود: این سخن بی‌شک پیام‌هایی را دارد که شاید یکی از این پیام‌های این است که اگر این‌گونه موارد مجدد تکرار شود معظم‌له فکر دیگری خواهند اندیشید.

وی گفت: همه افراد به ویژه مسئولان باید سعی کنند و این مطلب مقام معظم رهبری را درک کنند که معظم‌له مجبور نشوند فراتر از نصیحت کردن فرمایشی داشته باشند.

امام جمعه نهبندان متذکر شد: بیانات مقام معظم رهبری همیشه تیری بر قلب دشمنان و راه روشن مسئولان است.

انتهای پیام/69003/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول