اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

شعار مرگ بر آمریکا جزو هویت انقلاب ما است

امام جمعه نهبندان گفت : کسانی که در این فکر انحرافی هستند که شعار مرگ بر آمریکا حذف شود باید بدانند که این شعار جزو هویت این انقلاب است.

شعار مرگ بر آمریکا جزو هویت انقلاب ما است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‎الاسلام عباسعلی خزاعی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته نهبندان در سخنانی گریه بر مصیبت ائمه معصومین و امام حسین(ع) را یکی از اسباب آموزش گناهان دانست و اظهار داشت: شرکت در مراسمات امام حسین(ع) پل ارتباطی و پیوند دهنده به سایر معصومین است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 13 آبان در بردارنده سه حادثه بزرگ و سرنوشت‌ساز است.

امام جمعه نهبندان افزود: امام خمینی(ره) در 13 آبان‎ماه 1343 در پی اعتراض به رژیم ستم‎شاهی و قانون ننگین کاپیتولاسیون از ایران تبعید شدند.

خزاعی تصریح کرد: در 13 آبان‎ماه 1357، دانش‌آموزان که به حمایت از امام(ره) برخاسته بودند و در راه سرنگونی نظام شاه مبارزه می‌کردند، به خاک و خون کشیده شدند.

این مسئول بیان داشت: همچنین در 13 آبان 58، دانشجویان غیور و مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و در این 444 روزی که این نیروها در ایران بودند به تعبیر امام خمینی(ره) آمریکا هیچ غلطی نتوانست بکند و ایران با دست بالا و گرفتن چند امتیاز از آمریکا گروگان‎ها را آزاد کرد.

خطیب نماز جمعه نهبندان ادامه داد: امروز غربی‎ها می‎گویند اینکه ایران سفارت آمریکا را لانه جاسوسی نامیده است درست بوده چرا که امروز آمریکا در کشورهای دوست خود هم جاسوسی می‎کند که ماهیت پلید آنها را نشان می‎دهد.

امام جمعه نهبندان گفت: کسانی که در این فکر انحرافی هستند که شعار مرگ بر آمریکا حذف شود باید بدانند که این شعار جزو هویت این انقلاب است و ملت بزرگ ایران در تمام اقشار مختلف در راهپیمایی 13 آبان شرکت می‎کنند.

خزاعی به مذاکرات ایران و 1+5 اشاره کرد و متذکر شد: باید در این مذاکرات عزت و حکمت ایران اسلامی در نظر گرفته شود و فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب باید نصب‎العین مسئولان و تیم مذاکره کننده باشد.

وی به 10 آبان شهادت آیت الله قاضی طباطبایی نخستین شهید محراب، آغاز سال هجری قمری، آغاز ماه محرم و کمک به بازسازی عتبات عالیات اشاره کرد.

انتهای پیام/69023/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول