اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

9 دی روح تازه‌ای به انقلاب اسلامی دمید

امام جمعه نهبندان گفت: حماسه 9 دی یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است که در واقع روح تازه‌ای به انقلاب اسلامی دمید.

9 دی روح تازه‌ای به انقلاب اسلامی دمید

حجت‌الاسلام و المسلمین عباسعلی خزاعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار داشت: 9 دی روزی است که ملت ایران با ولایت و آرمان‌های امام(ره) و انقلاب تجدید میثاق کردند.

وی حماسه 9 دی را ضامن بقای و رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: 9 دی آزمونی بود که مردم فهیم ایران اسلامی در این آزمون با حمایت از نظام و ولایت سربلند بیرون آمدند.

امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی روزی به عظمت 9 دی کمتر دیده می‌شود، تصریح کرد: از این رو باید همه ابعاد و جوانب آن به دقت مورد مطالعه و برای نسل جوان بازگو و تبیین شود.

خزاعی با بیان اینکه این روز حماسی یک یوم‌الله است، افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری 9 دی در تاریخ ماندگار شد و نقشه‌ها و خواب‌های استکبار جهانی و بدخواهان نظام دینی با حضور اقیانوسی مردم در کف خیابان‌ها بی‌تعبیر باقی ماند.

وی یادآور شد: استکبار و ایادی داخلی و خارجی آنها در سال 88 فتنه به راه انداختند و به مقدسات، نظام و عزاداری امام حسین(ع) توهین کردند که این حرکات برای ملت بصیر ما بسیار دردآور بود بنابراین در 9 دی حماسه‌ای بزرگ را آفریدند و با حضور و حمایت از ولایت فقیه جواب محکمی را به دشمنان اسلام دادند.

امام جمعه نهبندان 9 دی‌‌ماه را روز بصیرت، دشمن‌شناسی و تجدید میثاق امت با رهبری دانست و گفت: ملت ایران با حضور حماسی و پرشور و شعور خود اوج بصیرت را به نمایش گذاشتند.

خزاعی خاطرنشان کرد: حماسه 9 دی یک نقطه عطف در تاریخ انقلاب اسلامی است که در واقع روح تازه‌ای به انقلاب اسلامی دمید.

انتهای پیام/69003/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول