اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

جوانان تنها دنبال کارهای پشت میزی نباشند

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه مهارت پایه و اساس ایجاد شغل و اشتغال‌زایی است، گفت: جوانان تنها دنبال کارهای پشت میزی نباشند.

جوانان تنها دنبال کارهای پشت میزی نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی شامگاه چهارشنبه در جمع کارکنان اداره آموزش فنی و حرفه‌ای نهبندان اظهار کرد: جوانان با داشتن و کسب مهارت می‌توانند آینده شغلی خود را تضمین کنند.

وی ادامه داد: از تمامی مسئولان به ویژه مدیران آموزش فنی و حرفه‌ای می‌خواهیم تا زمینه‌ها و بسترهای لازم را به منظور حضور و کسب مهارت جوانان در رشته‌ها و مشاغل مختلف بیش از پیش فراهم کنند.

امام جمعه نهبندان تصریح کرد: البته تاکنون دولت و دولتمردان بسترهای خوبی را برای حرفه‌آموزی و کسب مهارت جوانان تامین کردند و حتی برای شاغلان نیز زمینه‌های ارتقای مهارت را فراهم آوردند اما باز هم باید در این راستا تلاش شود.  

توسعه فعالیت‌های آموزشی و مهارتی سبب تسریع در روند اشتغال‌زایی می‌شود  

خزاعی متذکر شد: امروزه با توجه به کوچک‌سازی بدنه دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی جوانان دیگر نباید دنبال کارهای پشت میزی باشند بلکه با کسب مهارت باید برای خود تولید شغل کرده و حتی کارآفرینی کنند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید جایگاه و تاثیرگذاری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای مردم بازگو و نهادینه شود، اظهار داشت: این آموزش‌ها نقش مؤثری در توانمندسازی افراد جامعه برای فعالیت در شغل‌ها و حرف مختلف دارد.

امام جمعه نهبندان یادآور شد: بدون تردید گسترش و توسعه فعالیت‌های آموزشی و مهارتی سبب تسریع در روند اشتغال‌زایی می‌شود.

انتهای پیام/69003/ج20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول