اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

تیم مذاکره ‌کننده قدرت ایران را به دولت‌های غربی نشان دهند

امام جمعه نهبندان با اشاره به اینکه در مذاکرات باید از موضع حکمت، عزت و اقتدار باید حضور داشت، گفت: تیم مذاکره کننده ایرانی باید به دولت‌های غربی نشان دهد که از موضع قدرت در این مذاکرات حضور پیدا کرده است.

تیم مذاکره ‌کننده قدرت ایران را به دولت‌های غربی نشان دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نهبندان با گرامیداشت هفته وقف اظهار داشت: وقف یک کار ماندگار است و هر کس به اندازه توان خود می‌تواند وقف کند.

خزاعی ادامه داد: افراد به اندازه دارایی خود می‌توانند وقف کنند و خود را جزو خیران و واقفان قرار دهند و همه باید در راستای ترویج آن در جامعه تلاش کنند.

خطیب جمعه نهبندان به بحث مذاکرات هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال طرحی هستند که اگر دولت‌های غربی مذاکره کننده به تعهدات خود عمل نکنند دولت ایران غنی‌سازی 60 درصد را انجام دهد.

خزاعی ابراز داشت: این همان انتظاری است که مردم از نمایندگان مجلس در مقابل دولت‌های غربی دارند.

وی با اشاره به این‌که در مذاکرات باید از موضع حکمت، عزت و اقتدار باید حضور داشت، افزود : تیم مذاکره کننده ایرانی باید به دولت‌های غربی نشان دهد که از موضع قدرت در این مذاکرات حضور پیدا کرده است.

امام جمعه نهبندان به 13 دی سالروز ابلاغ پیام امام خمینی(ره) که توسط هیئتی به گورباچف رئیس اتحاد جماهیر شوروی ابلاغ شد اشاره کرد و گفت: امام(ره) با کاری پیامبرگونه گورباچف را دعوت به توحید کرد.

خزاعی با اشاره به توصیه‌ها و پیش‌بینی‌های امام خمینی‌(ره) در این پیام تصریح کرد: تمام پیش‌بینی‌های امام(ره) عملی شد و کمونیست فرو پاشید.

وی به 17 دی‌ماه روز اجرای کشف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و گفت: رضا خان با سفر هایی که به کشورهای غربی می‌کرد و با الگوگیری از آن کشورها با مظاهر اسلام مقابله کردند و کشف حجاب را انجام دادند، اما بانوان ایرانی حجاب خود را حفظ کردند و در جامعه حضور دارند.

خطیب جمعه نهبندان یادآور شد: هویت بانوان در عمل به آموزه‌های دینی است.

خزاعی معاد را سبب ایجاد انضباط اقتصادی دانست و افزود: اگر کسی به مرگ و معاد توجه کند به طور قطع در انجام امور زندگی دقت لازم را انجام خواهد داد.

این مسئول اضافه کرد: یاد مرگ و اهتمام به قرآن سبب زنده نگه داشتن روح و قلب می‌شود.

اشاره به روز نخست ربیع‌الاول هجرت حضرت رسول اکرم(ص)، لیلة‌المبیت، 15 دی‌ماه سالروز شهادت شهید ستاری، 16 دی شهادت حماسی شهدای هویزه و 19 دی سالروز قیام خونین حوزه علمیه و مردم قم از دیگر بخش‌هایی بود که حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/69015/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول