اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان تاکید کرد

کمک و همفکری همگانی با دولت جدید برای خدمت‌رسانی به مردم

امام جمعه نهبندان بر کمک و همفکری همگانی با دولت جدید به منظور آغاز خدمت‌رسانی بهتر به مردم و پیشبرد اهداف نظام تاکید کرد.

کمک و همفکری همگانی با دولت جدید برای خدمت‌رسانی به مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته نهبندان اظهار کرد: رأی اعتماد مجلس به وزرای پیشنهادی دولت دکتر روحانی دور جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم را آغاز می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون 15 وزیر رأی اعتماد گرفتند، تصریح کرد: جای تقدیر دارد که این عزیزان به رأی قانون تمکین کردند و باید از رسانه ملی به دلیل پوشش تصاویر مذاکرات مجلس و بردن این تصاویر به خانه‌های مردم تشکر کرد.

تخریب قبور قبرستان بقیع نشان از تفکر غرب‌گرایانه وهابیان عربستان دارد

امام جمعه نهبندان در ادامه از تمامی دست‌اندرکاران برپایی نماز عید سعید فطر در این شهرستان تشکر کرد.

خزاعی با بیان اینکه هشتم شوال سالروز تخریب قبور متبرک قبرستان بقیع است، ادامه داد: این روز، روز ماتم شیعیان است و این عمل وهابیان عربستان نشأت گرفته از تفکر خشک و غرب‌گرایانه آنان است و آنها ایادی استکبار جهانی هستند.

وی اضافه کرد: دشمنان اسلام و تشیع باید بدانند که از بین بردن قبور و بارگاه مقدس پیشوایان دین اسلام هرگز دل‌های شیعیان را نسبت به صاحبان عزیز و گرامی آن قبور سرد نخواهد کرد.

دست‌درازی آمریکا به کشورها سبب تشدید موج بیداری اسلامی می‌شود

امام جمعه نهبندان با اشاره به 25 مرداد سالروز فرار شاه خائن و 28 مرداد سالروز کودتای آمریکا اظهار داشت: سیاست‌ها و برنامه‌های غلط و ددمنشانه آمریکای جنایتکار در ایران اسلامی 25 سال ادامه پیدا کرد تا اینکه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید و استکبار جهانی و دشمنان اسلام بدانند که سیاست‌هایی نظیر کودتا و دست‌درازی و دست‌اندازی به سایر کشورهای برای آنها هیچ فایده جز اینکه موج بیداری اسلامی را بیشتر و ملت‌ها را بیدارتر می‌سازد، نخواهد داشت.

خزاعی با اینکه با آغاز کار دولت جدید همگی باید به دولت جدید در راستای خدمت‌رسانی و پیشبرد اهداف نظام کمک کنیم، گفت: همه گروه‌ها و احزاب باید یاری‌رسان دولت باشند تا شاهد موفقیت دولت در تمامی زمینه‌ها باشیم.

کمک نکردن به دولت‌ها عامل اصلی فروپاشی آنها است

وی متذکر شد: کمک و همفکری نکردن عامل سقوط و فروپاشی دولت‌ها است همانگونه که این عامل سبب فروپاشی در دولت مصر شده و یکی از مشکلات دولت‌‌های منطقه این مهم است.

امام جمعه نهبندان یادآور شد: فروپاشی دولت و ایجاد مشکلات عدیده حاصل از این امر در کشورمان و سایر کشور فقط و فقط به نفع دشمنان اسلام یعنی استکبار جهانی و اسرائیل است.

انتهای پیام/69003/خ40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول