اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد

برگزاری 220 عنوان برنامه دهه مبارک فجر در زنجان

فرمانده سپاه ناحیه زنجان گفت: در دهه مبارک فجر 220 عنوان برنامه فرهنگی در سطح شهرستان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری 220 عنوان برنامه دهه مبارک فجر در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد امیرخانی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان، اظهار کرد: برای دهه مبارک فجر امسال برنامه‌های مناسبی تدارک دیده شده است.

وی، اجرای برنامه‌های کیفی در سطح شهرستان زنجان را مهم دانست و تاکید کرد: این برنامه‌ها برای همه اقشار جامعه برنامه‌ریزی شده است و تلاش می‌شود همه اقشار را تحت پوشش قرار دهد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان، توجه به برنامه‌های دهه مبارک فجر را ضروری عنوان کرد و یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان باید اهتمام لازم برای ارائه برنامه‌های مناسب را داشته باشند.

وی به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری اخیر در مورد هدف متعالی انقلاب اسلامی سخن گفتند و این هدف را تشکیل تمدن اسلامی عنوان کرده است. در تمدن اسلامی رشد مادی و معنوی در کنار یکدیگر محقق می‌شود.

این مسئول، یکی از موضوعات مهم در جامعه اسلامی را امر به معروف و نهی از منکر دانست و تاکید کرد: برای توسعه جامعه نیاز به اصلاحات داریم و این اصلاحات با اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر محقق می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه متاسفانه در طول حیات انقلاب اسلامی امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه به شکل شایسته‌ای جاری نشده است، افزود: امر به معروف و نهی از منکر از تاکیدات مقام معظم رهبری و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی بوده است. متاسفانه این موضوع مورد غفلت مسئولان قرار گرفته است.

وی، ضرورت توجه مسئولان دستگاه‌های دولتی به امر به معروف و نهی از منکر را یادآور شد و تاکید کرد: باید نسبت به این موضوع اهتمام جدی صورت گیرد.

امیرخانی، خواستار اهتمام جدی مسئولان شهرستان زنجان برای احیای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر شد و اظهار داشت: باید نسبت به احیای مناسب و فعال‌سازی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان تلاش کرد.

این مسئول، جاری کردن امر به معروف و نهی از منکر در کارگاه‌های تولیدی را یادآور شد و گفت: در سال‌جاری نسبت به فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی در این حوزه اقدام شده است. برای گسترش این فعالیت‌ها در حوزه کاری اتاق اصناف و شوراهای مذهبی و مساجد نیز برنامه لازم تدوین شده است.

وی به کارکرد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت: شناسایی منکرات و معروفات اولین گام فعالیت شوراهای امر به معروف و نهی از منکر است.

امیرخانی با بیان اینکه شوراها با توجه به محیط و شرایط می‌توانند نسبت به شناسایی منکرات و معروفات اقدام کنند، افزود: باید بر اساس شرع، عقل و عرف نسبت به شناسایی معروفات و منکرات اقدام کرد.

انتهای پیام/73007/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول