اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی همدان مطرح کرد

برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه دهه فجر در همدان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان خواستار برگزاری باشکوه ایام‌الله دهه فجر در سطح استان شد.

برنامه‌ریزی برای برگزاری باشکوه دهه فجر در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام سیدحسن فاضلیان ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه فجر استان همدان اظهار کرد: روز 22 بهمن و راهپیمایی عظیم آن، اوج همه تلاش‌ها و برنامه‌هایی است که در دهه مبارک فجر اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی‌(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان، برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری اسلامی است.

مسئول ستاد گرامیداشت دهه فجر در استان همدان از فعالیت 10 ستاد بزرگداشت دهه فجر در استان خبر داد و افزود: 9 ستاد نیز در شهرستان همدان در راستای گرامیداشت دهه فجر تشکیل شده است.

وی با اشاره به وجود 850 ستاد فرعی بزرگداشت دهه فجر در استان افزود: 22 کمیته در استان هم‌اکنون در فعالیت بزرگداشت دهه فجر مشغول فعالیت هستند.

فاضلیان از وجود 50 هیئت جوانان در استان خبر داد و افزود: برنامه‌های جوانان در بزرگداشت دهه فجر طی امسال باید نمود بیشتری داشته باشد.

وی با تأکید بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم بزرگداشت ایام دهه فجر افزود: دهه فجر مربوط به رهبر، ملت و دولت است و باید همه افراد در جریان امور باشند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان نیز اظهار کرد: کارهای صورت گرفته در ستادها و تشکیل کمیته‌ها در بزرگداشت ایام دهه فجر با وجود اداری بودن، کاری صد در صد، دینی، اعتقادی و ولایتی است.

حجت‌الاسلام ناصر نقوی در پایان سخنانش افزود: باید مراسم بزرگداشت دهه فجر به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/89026/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول