اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای مازندران خبر داد

افتتاح پروژه‌های آبرسانی غرب مازندران در دهه فجر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از افتتاح پروژه‌های آبرسانی غرب مازندران در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها 5 میلیارد ریال هزینه شده و 1900 خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

افتتاح پروژه‌های آبرسانی غرب مازندران در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی آبفا مازندران، محمدتقی حسین‌زاده بیان داشت: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه در شهرستان نور 38 لیتر در ثانیه به حجم آبدهی آن اضافه خواهد شد.

وی افزود: با حفر و تجهیز یک حلقه چاه در چمستان نیز ظرفیت آب شرب این شهر 15 لیتر در ثانیه افزایش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با بیان اینکه خط انتقالی به طول 100 متر با لوله فلزی به قطر 150 میلیمتر در چمستان ایجاد شده است، یادآور شد: یک خط انتقال به طول 100 متر با لوله پلی اتیلن به قطر 225 میلیمتر در شهرستان نور احداث شد.

حسین‌زاده از احداث خط انتقال نیرو به طول 100 متر به قدرت 30 کیلو وات در نور خبر داد و گفت: در این شهرستان احداث اطاقک به مساحت 30 متر مربع، حصارکشی به طول 110 متر و ارتفاع سه متر و محوطه‌سازی به مساحت 600 متر مربع صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این پروژه‌ها همزمان با دهه مبارک فجر به بهره‌برداری می‌رسند، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها پنج میلیارد ریال هزینه شده و 1900 خانوار از آن بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/2296/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول