اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر کامیاران:

افتتاح پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین برنامه‌‌های دهه فجر کامیاران است

مسئول کمیته روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر کامیاران از پیش‌بینی برنامه‌های متنوعی در ایام‌الله دهه فجر در کامیاران خبر داد و افتتاح پروژه‌های عمرانی را از مهم‌ترین این برنامه‌ها خواند.

افتتاح پروژه‌های عمرانی از مهم‌ترین برنامه‌‌های دهه فجر کامیاران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کامیاران، تیمور رضایی صبح امروز در  جلسه کمیته روستایی ستاد دهه فجر شهرستان کامیاران اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی رهایی ملت ستمدیده ایران از زیر ظلم و ستم شاه طاغوتی بود چراکه ثروت‌اندوزی حاکمان وقت موجب شده بود که در زمان حکومت طاغوت مناطق روستایی در محرومیت به سر ببرند.

رئیس جهاد کشاورزی و مسئول کمیته روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر ادامه داد: با پیروزی انقلاب سیل خدمات‌رسانی به سمت روستاها بخصوص توسط جهاد سازندگی سرازیر شد و اکنون به حمد خدا پس از گذشت 35 سال از عمر باعزت انقلاب و نظام شاهد رشد و شکوفایی روستاها در همه زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی و کشاورزی هستیم.

رضایی گفت: امروز با توجه به فعالیت‌های صورت گرفته در جهاد کشاورزی و به کمک خود مردم انقلابی، شهرستان کامیاران با اجرای طرح‌های تولیدی و عمرانی و ایجاد زیرساخت‌های لازم، فعالیت‌های کشاورزی شغل اول مردم شده و از رونق خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به آبادانی روستاهای شهرستان کامیاران ادامه داد: در حال حاضر همه روستاها دارای راه‌های ارتباطی مناسب و خدمات آب و برق و مخابرات و بخصوص بهداشت و درمان مناسب است و همین مسئله موجب دلگرمی مضاعف روستاییان عزیز در فعالیت‌های کشاورزی و باغداری و دامداری شده است.

رئیس جهاد کشاورزی و مسئول کمیته روستایی ستاد بزرگداشت دهه فجر کامیاران بیان کرد: شایسته خدمات نظام اسلامی در روستاها به مردم اطلاع‌رسانی شود و با برگزاری جشن‌های پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی، شکر نعمت نظام جمهوری اسلامی را به جای آوریم.

رضایی افزود: کمیته روستایی ستاد گرامیداشت دهه فجر شهرستان کامیاران برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده است که با همراهی و همکاری مردم و مسئولیت جهاد کشاورزی در ایام پیش رو برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به مراسمات برنامه‌ریزی شده ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال، گفت: در دو روستای این شهرستان مراسم جشن انقلاب به صورت نمادین و رسمی و با حضور مسئولین برگزار می‌شود.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کامیاران داد: دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و برگزاری یادواره شهدای روستاها، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اهدای کتاب به کتابخانه‌های روستاها و همچنین افتتاح پروژه‌های عمرانی و تولیدی و خدماتی از سری برنامه‌های پیش‌بینی ایام دهه فجر در کامیاران است.

وی در پایان گفت: برگزاری مراسمات قرآنی ویژه روستاییان توسط و همچنین خدمات پزشکی و دامپزشکی به صورت رایگان در تمامی روستاهای بخش مرکزی در طول ایام دهه فجر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/79018/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول