اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی راور اعلام کرد

برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر انقلاب در راور

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان راور گفت: برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان‌ به صورت ویژه برگزار می‌شود.

برگزاری جشن‌های ویژه دهه فجر انقلاب در راور

به گزارش خبرگزاری فارس از راور، حجت‌الاسلام علیرضا احمدی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی این شهرستان با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی خواستار هر چه با شکوه‌تر برگزار شدن مراسم ایام‌الله دهه فجر سال جاری شد و اظهار داشت: برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در شهرستان‌ به صورت ویژه برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی راور ابراز داشت: برگزاری برنامه شبی با قرآن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی در مساجد شهرستان‌، دیدار با جانبازان و خانواده‌های شهدا، برگزاری جشن انقلاب و مسابقات مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام در راور است.

محمدرضا شریفی فرماندار راور اظهار داشت: دهه فجر در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دهه سرنوشت‌سازی بود که در آن تاریخ امام خمینی (ره) پس از 15 سال تبعید و دوری از وطن به میهن اسلامی بازگشتند و نظام حکومت اسلامی را اعلام کردند.

وی تصریح کرد: خداوند در دهه فجر سال 57 زمینه‌های انقراض حکومت استبداد و ستمشاهی را رقم زد و انقلاب اسلامی به اراده خداوند و پشتوانه مردم و با رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید.

شریفی با بیان اینکه برگزاری مراسم‌های بزرگداشت دهه فجر فرصتی است تا ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب و ملت آزاده ایران اسلامی یادآوری شود، تأکید کرد: انتقال این دستاوردها به نسل جوان امروز و آیندگان کشورمان یکی از مهم‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود.

فرماندار راور با تأکید بر حضور گسترده مردم در مراسم گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران با خون هزاران شهید به ثمر نشست، لذا این ایام باید هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل و با مشارکت حداکثری آحاد مردم برگزار شود.

وی افزود: با توجه به اینکه خدمات گسترده‌ای در سطح این شهرستان به برکت نظام و انقلاب انجام شده، روابط‌عمومی‌های ادارات باید این خدمات را به صورت وسیع و گسترده به اطلاع عموم جامعه برسانند.

شریفی بیان داشت: اگر روابط عمومی در یک سیستم اداری فعال باشد، می‌تواند مجموعه خوب و آبرومندی را به جامعه ارائه کند، اما اگر نقش خود را درست ایفا نکند هر چند آن سیستم اداری فعال باشد چون بازخوردی در جامعه ندارد خود به خود زحمات آن سیستم زیر سئوال می‌رود.

فرماندار راور به مهم‌ترین وظایف روابط عمومی اشاره و عنوان کرد: روابط عمومی باید به عنوان قلب تپنده سازمان‌ها و نهادها عمل کند و به عنوان چشم بینای ادارات مطرح باشد.

انتهای پیام/2446/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول