اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی:

دهه فجر فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: ایام دهه مبارک فجر، فرصتی ارزشمند برای بیان رشادت‌ها و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا است.

دهه فجر فرصتی ارزشمند برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حسن هنرمند ظهر امروز در نشست اعضای کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر، اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی با اهداء خون خود عزم راسخ را برای دفاع از ایران اسلامی در مواجهه با دنیای کفر و استکبار به منصه ظهور گذاشتند.

وی با تأکید بر اینکه باید در دهه مبارک فجر یاد و نام شهدا را هر چه بیشتر زنده کرد، بیان داشت: نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا شکل گرفت بر این اساس حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا امری ضروری است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با تأکید بر اینکه ایام دهه مبارک فجر، فرصتی ارزشمند برای بیان رشادت‌ها و ارج نهادن به مقام شهدا است، گفت: شهدا با پیروی از امام عظیم‌الشأن با نثار خون پاک خویش و از خود گذشتگی، درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران را آبیاری کردند تا نظام مقدس جمهوری اسلامی استواری خود را حفظ کند.

هنرمند تاکید کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران که شهدا و امام شهدا در تداوم و شکل گیری آن نقش مهمی را ایفا کردند، باید مطابق با شأن و منزلت از آنان تجلیل و قدردانی صورت گیرد و برنامه‌های کمیته ایثارگران نسبت به سال گذشته نوآوری را به همراه داشته باشد تا بر نورانیت انقلاب و حکومت دینی افزوده شود.

معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی نیز با اشاره به برنامه‌های دهه فجر، ابراز داشت: در ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی یکی از برنامه‌های مهم کمیته ایثارگران برنامه‌ریزی برای دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و تجلیل و تکریم از مقام شامخ آن‌ها است.

فضل‌الله تکلو افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در سیره نظری و عملی مقام معظم رهبری است و امروز شاهد آن هستیم که مسئولان نظام دیدار با این عزیزان را دنبال می‌کنند.

وی، برگزاری مهمانی لاله‌ها را از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته ایثارگری در دهه فجر برشمرد و ادامه داد: این مراسم هفدهم بهمن ماه جاری همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می‌شود.

به گفته معاون پژوهش و ارتباطات فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی؛ برپایی ایستگاه‌های صلواتی، برپایی ایستگاه‌هایی از تصاویر شهدای دوران انقلاب در ورودی تمامی ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، نقاشی، عکاسی مقاله نویسی و... از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

انتهای پیام/87011/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول