اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنده تاکید کرد

جلوگیری از تداخل برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر

فرماندار لنده بر برنامه‌ریزی برای جلوگیری از تداخل برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر تاکید کرد.

جلوگیری از تداخل برنامه‌های کمیته‌های ستاد دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، محمد مرادی عصر امروز در نخستین جلسه شورای اداری و ستاد دهه فجر شهرستان لنده با تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: وحدت و یکپارچگی در میان مردم و مسئولان زمینه تحول و پویایی دستگاه‌های اداری و غیر اداری را مهیا می‌سازد.

وی با اشاره به دهه فجر و تناسب آن با هفته وحدت گفت: دهه فجر مردم را با وحدت و یکپارچگی برای رسیدن به هدفی مشترک سازمان‌دهی کرد و پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره آن قرار داد.

فرماندار لنده با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی مدون و قابل پیگیری گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته وحدت و دهه فجر باید با شکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود.

مرادی تصریح کرد: شهرستان لنده در سنوات گذشته با برپایی مراسم باشکوه دهه فجر توانست رتبه نخست را در استان به خود اختصاص دهد که این جز با همراهی و مشارکت همگانی میسر نبود.

وی افزود: همه ما می‌دانیم دهه فجر حاصل عمر با برکت امام خمینی(ره) و وحدت و یکپارچگی ملت ایران بوده و امروز برای بزرگداشت این روزهای به‌یادماندنی باید همه ادارات و نهادها با وحدت‌رویه برنامه‌های خود را اجرا کنند.

فرماندار لنده تداخل برنامه‌ای را مانع اجرای صحیح برنامه‌ها دانست و گفت: برای جلوگیری از تداخل برنامه‌ها باید کمیته‌های ستاد دهه فجر با برگزاری جلسات خود و ارسال صورتجلسات و برنامه‌های پیشنهادی به فرمانداری اقدام لازم را برای تهیه یک برنامه منسجم از سوی ستاد فراهم سازند.

مرادی در ادامه با اشاره به نوپا بودن شهرستان لنده خاطرنشان کرد: تفاهم، تعامل و ایجاد روحیه همکاری برای پیشرفت شهرستان امری ضروری بوده و پیشرفت جز با پیگیری برنامه‌ها، مصوبات، بودجه‌ها و اعتبارات لازم میسر نخواهد شد.

وی تکریم ارباب ‌رجوع و خدمات‌رسانی به آن‌ها را مهمترین وظیفه مسئولان خواند و گفت: رضایت خاطر ارباب ‌رجوع مهمترین دغدغه یک مسئول بوده که باید زمینه آن با برخورد مناسب مهیا شود.

مرادی با اشاره به ضرورت اولویت‌بندی پروژه‌ها و پیگیری اعتبارات عمرانی دستگاه‌ها اظهار داشت: با پیگیری و جذب اعتبارات عمرانی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام می‌توان توسعه و پیشرفت شهرستان را در آینده نزدیک پیش‌بینی کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده دعوت از نخبگان علمی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و ... برای اجرای امور را امری ضروری خواند و گفت: با استفاده از اندیشه و نظر کارشناسان خبره می‌توان ادارات شهرستان را پویایی و تحرک بخشید.

وی به لزوم ارتقای سطح علمی کارمندان ادارات اشاره کرد و گفت: آموزش، پرورش، کسب مهارت و افزایش سطح علمی از مهمترین مولفه‌های یک اداره پویا است که مسئولان باید به آن توجه جدی داشته و در این راه برنامه‌ریزی خوبی انجام دهند.

وی حضور به موقع مسئولان در ادارات را یادآور شد و گفت: مسئولان با حضور به موقع در محل کار نظم و انضباط را به کارمندان خود گوشزد می‌کنند.

انتهای پیام/82013/غ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول