اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نیشابور:

اهداف نظام در برنامه‌های دهه فجر تبیین شود

فرماندار نیشابور خواستار استفاده از ایام دهه فجر برای تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

اهداف نظام در برنامه‌های دهه فجر تبیین شود

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور اسفندیار جلایری ظهر امروز در جلسه ستاد دهه فجر نیشابور با اشاره به حماسه‌آفرینی مردم در 9 دی ماه اظهار کرد: دهه فجر ایامی با برکت است که حتما باید قدر و منزلت آن را دانست و از آن نگهداری کرد.

وی با تبیین فرمایشات امام راحل (ره) افزود: وظیفه ما مسئولان حفظ و حراست و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی است لذا باید ایام دهه فجر را گرامی و زنده نگه ‌داشت.

فرماندار ویژه نیشابور انقلاب اسلامی را یک نهضت دینی و اعتقادی برشمرد و گفت: دیگر انقلاب‌های جهان عمق این انقلاب را نداشته و امام باعث شد ایران به عنوان یکی از پرافتخارترین نظام‌های دنیا مطرح باشد.

رئیس شورای اداری شهرستان با تأکید بر حضور پرشور تمامی رؤسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی و مسئولان روابط عمومی ادارات در برنامه‌های دهه فجر، خواستار استفاده از فرصت پیش رو برای تبیین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

برات علی‌نیا معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی فرماندار نیز در ادامه اظهار کرد: امام راحل (ره) به عنوان احیاگر دین مبین اسلام و مردم از عوامل تأثیرگذار در پیروزی انقلاب بودند و خون صدها هزار شهید بیمه‌گر انقلاب ما است.

وی تأکید کرد: امروز مرزبندی نظام سلطه علیه انقلاب اسلامی کاملا مشخص است به طوری که براساس راهبردهای مقام معظم رهبری ایران اسلامی در تمامی حوزه‌های دفاعی، هسته‌ای، نانو و... مانند نگینی درخشان در خاورمیانه و جهان می‌درخشد.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان مسئولان و مدیران شهرستان وظیفه‌مندیم همانند حضور مردم در حماسه 9 دی بسترساز حضور مردم و به ویژه جوانان باشیم.

تأکید بر اجرای برنامه‌های کیفی در روزهای 12 و 22 بهمن، تشکیل ستادهای مشابه در بخش‌ها به مسئولیت بخشداران، تشکیل کمیته‌های 22 گانه، تأکید بر استفاده از ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، شوراهای اسلامی، دهیار‌ی‌ها و بسیج در برگزاری مراسم دهه فجر، تشکیل مستمر جلسات کمیته‌های ستاد و تأکید بر تشکیل و راه‌اندازی نمایشگاه درون سازمانی شامل فعالیت‌ها و دستاوردهای ادارات و اطلاع‌رسانی عمومی از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/2202/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول