اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار یزد:

مسئولان شرایط هم‌افزایی مردم در دهه فجر را فراهم کنند

استاندار یزد گفت: انقلاب متعلق به مردم است و مسئولان باید شرایطی فراهم کنند تا شاهد همراهی و هم‌افزایی مردم در برنامه‌های دهه فجر باشیم.

مسئولان شرایط  هم‌افزایی مردم در دهه فجر را فراهم کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سید محمد میرمحمدی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای ستاد بزرگداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد اظهار داشت: ما در انقلاب خودی و غیرخودی نداریم و افزون بر 98 درصد مردم به این نظام رای دادند و این یعنی همه خودی هستند و نباید بین مردم تفکیک قائل شویم.

میرمحمدی افزود: قبل از انقلاب که پیامک و ستادی نبود، مردم به صورت خودجوش و چهره به چهره اطلاع رسانی کرده و همه در همه برنامه ها حضور داشتند و انقلاب کردند.

استاندار یزد بیان کرد: مردم که جانشان به لب رسیده بود و هویت دینی آنها در حال پایمال شدن بود، انقلاب کردند و جان خود را نیز فدا کردند و اگر این انقلاب برای مادیات بود کسی جان خود را فدا نمی کرد.

میرمحمدی ادامه داد: اکنون هم این عشق و علاقه به انقلاب و نظام وجود داشته و دارد و باید حفظ دستاوردهای امام خمینی (ره) مد نظر مسئولان باشد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه باید موجبات هم‌افزایی و همراهی مردم در برنامه‌ها دنبال شود، بیان کرد: باید از تجربیات گذشته درس گرفته و سوژه به دست دشمنان ندهیم و گفتن اینکه فلان مراسم بصیرت افزایی می‌کند، توهین به مردم است زیرا مردم همواره بصیرت داشته و به انقلاب پایبند هستند و در دفاع از انقلاب از هیچ چیز کوتاه نمی‌آیند.

میرمحمدی با اشاره به اینکه در ایام الله دهه فجر طرح‌هایی افتتاح می‌شود، عنوان کرد: افتتاح طرح‌ها نباید صوری باشد و حتما باید طرحی به اتمام برسد و سپس افتتاح شود.

وی ادامه داد: مردم بهترین قضاوت را دارند و ناظر همه مسئولان هستند و باید همواره به این مورد توجه داشته باشیم.

رئیس ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: بالغ بر 300 ستاد و 400 کمیته در سراسر استان در راستای برنامه‌های بزرگداشت سی و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت دارند.

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی افزود: بیشتر این ستادها مردمی است و خوشبختانه ستاد دهه فجر استان یزد یکی از موفق‌ترین ستادهای سراسر کشور است.

جانشین رئیس ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: با تشکیل نخستین جلسه ستاد دهه فجر، مصوبات بسیار خوبی به تصویب رسیده و مقرر شد در تمام برنامه ریزی‌ها نگاه استانی لحاظ شود.

سعید زارع افزود: ستادهای دهه فجر در پنج بخش استانی، شهرستانی، بخش‌ها، روستاها و مناطق فعال شده است.

حجت‌الاسلام اردانی، نماینده ستاد دهه فجر شهرستان اردکان نیز در این نشست اظهار داشت: در بیشتر نقاط شهرستان اردکان، برنامه‌هایی پیش بینی شده و در 10 مسجد به صورت شاخص برنامه‌های بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام متوسل، نماینده ستاد دهه فجر شهرستان تفت نیز در این نشست گفت: با توجه به اینکه راهپیمایی‌ها در شهرستان تفت در روز قدس و 22 بهمن از دو مسیر در این شهرستان انجام می‌شود، خواستار تجهیز صوتی این دو مسیر هستیم.

برزگرزاده ، فرماندار ابرکوه نیز بیان کرد: جلسات ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر در این شهرستان به صورت منظم برگزار شده و برنامه‌های هنری تدارک دیده شده، در راستای افزایش روحیه امید و نشاط در مردم تهیه شده است.

عطایی، سرپرست فرمانداری شهرستان خاتم نیز بیان کرد: در این شهرستان کمیته‌ها مشخص شده و اجرای برنامه‌ها در حال پیگیری است که روز چهارشنبه 25 دی ماه، نشست جمع‌بندی برنامه‌ها برگزار می‌شود.

رحیمی، رئیس کمیته اصناف ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این نشست گفت: برگزاری دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با تخفیف 50 درصدی برخی از اقلام، دیدار با خانواده 35 شهید، برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی، فروش فوق‌العاده توسط واحدهای صنفی، هدیه گل به مردم توسط اصناف در شب 22 بهمن و ... از برنامه‌های این ستاد است.

ضیایی، رئیس اتاق اصناف استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: اصناف همواره ثابت کرده‌اند که در کنار دیگر اقشار جامعه همچون خاری در چشم دشمنان، حامی نظام و انقلاب بوده و هستند و برای بزرگداشت دهه فجر امسال نیز برنامه‌های زیادی اجرا خواهد شد.

مسئول کمیته دانش‌آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان یزد نیز در این نشست اظهار داشت: 35 برنامه به تمام ادارات و مدارس استان برای اجرا ابلاغ شده و بیشتر این برنامه‌ها با محوریت دانش‌آموزان است.

احمد شیرزاد افزود: برگزاری مراسم گلبانگ انقلاب در تمام مدارس، حضور راویان فجر در مدارس و برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، برگزاری جنگ فجر در ایام الله دهه فجر، برگزاری سرود 1357 نفره دانش آموزان در تمام مناطق به صورت ویژه در مرکز استان در روز 22 بهمن و... از برنامه‌های این ستاد است.

انتهای پیام/2464/ذ40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول