اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آسارا:

کمیته‌های ستاد دهه فجر در آسارا تشکیل شد

بخشدار آسارا گفت: کمیته‌های ستاد دهه فجر در آسارا تشکیل شد.

کمیته‌های ستاد دهه فجر در آسارا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی آل حبیب بعد از ظهر امروز در اولین جلسه ستاد دهه فجر آسارا اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و بیان خاطرات دوران انقلاب برای نسل امروز یکی از مهمترین وظایف ما محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم برنامه‌های دهه فجر امسال را با شکوه‌تر برگزار کنیم نیازمند تدوین برنامه‌هایی هستیم که دستگاه‌های مختلف باید هرچه سریع‌تر برنامه‌های خود را در این خصوص ارائه دهند.

آل حبیب با بیان اینکه نسل امروز باید بیش از گذشته با آرمان‌ها و اهداف انقلاب آشنا باشد، افزود: نشست‌های تخصصی و بیان خاطرات آن دوران می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر یاری دهد.

این مسئول با بیان اینکه 3 کمیته فرهنگی،‌ پشتیبانی و امنیتی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم‌های مختلف این دهه در آسارا تشکیل شده است، افزود: به صدا درآمدن زنگ انقلاب، نصب بنر، برگزاری مسابقه پیامکی بصیرت از طریق مرکز مقاومت بسیج، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری جشن آدم برفی از برنامه‌های تدارک دیده شده در این ایام است.

وی غبارروبی مزار شهدا، حمل مشعل و نورافشانی در شب 22 بهمن توسط اسکی‌بازان بومی و مرکز مقاومت بسیج در پیست بین‌المللی دیزین را از دیگر برنامه‌های این دهه اعلام کرد.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول