اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر:

ادارات از توان مدیریت بانوان در برنامه‌های دهه فجر استفاده کنند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: ادارات از توان مدیریت بانوان در برنامه‌های دهه فجر استفاده کنند.

ادارات از توان مدیریت بانوان در برنامه‌های دهه فجر استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، زهرا عرفان صبح امروز در نشست کارگروه تخصصی بانوان و خانواده با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: نقش بی‌بدیل بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست و امروز نیز وظیفه تربیت نسل آینده انقلاب بر عهده بانوان سختکوش است.

وی بیان کرد: بانوان ایران اسلامی توان بالایی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دارند و باید از توان آنان استفاده کرد و دهه فجر فرصت مناسبی برای تحقق این امر است.

عرفان با اشاره به تشکیل کمیته بانوان ستاد دهه فجر در بوشهر، گفت: با توجه به حضور و نقش بانوان در پیروزی انقلاب، کمیته بانوان تشکیل شده و این کمیته می‌تواند با برنامه‌های مختلف در معرفی نقش بانوان در دوران انقلاب نقش تأثیرگذاری داشته باشد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی استان از توان و ظرفیت اجرایی و مدیریتی بانوان در تهیه و تدوین برنامه‌های دهه فجر استفاده کنند چراکه بانوان با ایده‌های متعالی خود می‌توانند برنامه‌های خوبی در ارتباط با دهه فجر عملیاتی کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر ابراز داشت: براساس قانون دستگاه‎ها مطابق قانون مجاز هستند بخشی از اعتبارات خود را در حوزه بانوان و خانواده هزینه کنند بنابراین انتظار داریم ادارات در این زمینه فعال‌تر عمل کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر نیز با تشریح برنامه‌های دهه فجر در استان بوشهر اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی برای یادآوری ارزش‌ها و ارزشادت‌های اقشار مختلف به ویژه بانوان است.

حجت‌الاسلام سلمان بحرانی در پایان بیان داشت: با توجه به ضرورت جایگاه و اهمیت بانوان، کمیته بانوان ستاد دهه فجر تشکیل شده و انتظار داریم بانوان در این کمیته فعال عمل کنند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول