اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان خبر داد

پخش 245 ساعت برنامه به مناسبت دهه فجر توسط صدا سیمای مرکز زنجان

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: در ایام‌الله دهه فجر 245 ساعت برنامه رادیویی، تلویزیونی و اخبار توسط صدا و سیمای مرکز زنجان پخش می‌شود.

پخش 245 ساعت برنامه به مناسبت دهه فجر توسط صدا سیمای مرکز زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی صفری بعدازظهر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: مناسبت‌های انقلابی و ملی فرصت خوبی برای کنار هم جمع شدن مسئولان و مردم برای بازخوانی مجدد دستاوردهای نظام و انقلاب و بازخوانی آرمان‌های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، شهدا و انقلاب است.

وی به جایگاه ویژه و خاص ایام‌الله مبارک دهه فجر اشاره کرد و اذعان داشت: بعد از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب و با توجه به شرایط خاص کشورمان در سطح بین‌الملل نشان دادن وحدت و انسجام مردم و وجود امید و شادابی در مردم یکی از ضروریات است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر باید با رویکرد مردمی برگزار شود، گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان در طول سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی دقیق و جامع برنامه‌های مختلفی برگزار کرده است.

این مسئول به پخش 245 ساعت برنامه رادیویی، تلویزیونی و معاونت اخبار در ایام‌الله دهه فجر امسال اشاره کرد و ادامه داد: 65 ساعت برنامه رادیویی، 167 ساعت تلویزیون و 13 ساعت خبر تولید و پخش می‌شود.

صفری با اشاره به اینکه با توجه به فراگیری و نوع مخاطب برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته است، اظهار کرد: جشن‌های انقلاب پس از برگزاری در شهرستان‌ها توسط صدا و سیمای مرکز زنجان پخش خواهد شد.

وی با بیان اینکه در طول دو سال گذشته بازخورد خوبی از طرف مردم صورت گرفته است، ادامه داد: گروه‌های مردمی در جشن‌های انقلاب همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با بیان اینکه با تمهیدات صورت گرفته سالن بزرگ همایش برای برگزاری جشن‌های انقلاب در نظر گرفته شده است، متذکر شد: حضور مناسب و متحدالشکل برای هر شهرستان با همکاری تهیه‌کننده برنامه برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه برای تکمیل آرشیو صدا و سیمای مرکز زنجان اقدام به جمع‌آوری عکس‌های و فیلم‌های دوران انقلاب می‌کند، گفت: این برنامه یکی از طرح‌های نوآوری و تنوع برای هر شهرستانی است.

صفری با بیان اینکه گروه سرود از هر شهرستانی برای حضور در جشن انقلاب انتخاب می‌شود، تصریح کرد: گروه‌های نمایش شهرستان در جشن انقلاب برنامه‌های ویژه‌ای برای مردم برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه جشن‌های انقلاب از 10 بهمن ماه در شهرستان‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه‌ها دهه فجر از 12 تا 22 بهمن ماه جاری از طریق مرکز صدا و سیمای زنجان پخش می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان با اشاره به اینکه روز پنج‌شنبه 10 بهمن ماه جشن انقلاب شهرستان ایجرود پخش می‌شود، تصریح کرد: 11 بهمن جشن انقلاب ماهنشان، 12 بهمن خرم‌دره، 13 بهمن ابهر، 14 بهمن شهرستان زنجان، 15 بهمن سلطانیه، 16 بهمن خدابنده و 17 بهمن جشن انقلاب شهرستان طارم پخش می‌شود.

این مسئول تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب در هر شهرستان را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و افزود: شعرا و نویسندگانی که با مضمون انقلاب آثاری خلق کرده‌اند در این ایام معرفی می‌شوند.

صفری رونمایی از اختراعات و آثار فرهنگی شهرستان را یکی دیگر از برنامه‌های در نظر گرفته شده اعلام کرد.

وی در ادامه به ساخت مستند توسعه روستاهای کشور اشاره کرد و گفت: ساخت این مستند به صدا و سیمای مرکز زنجان اختصاص یافته است و این مستند در قالب گزارش تهیه می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان اضافه کرد: این مستند مربوط به توسعه کشاورزی، صنعت، آزاد راه‌ها، سدسازی و... است.

انتهای پیام/73008/ق40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول