اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان مطرح کرد

لزوم استفاده از قابلیت‌ رسانه ملی در برنامه‌های دهه فجر

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: از تبلیغات و قابلیت‌های رسانه ملی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر به صورت مفید استفاده شود.

لزوم استفاده از قابلیت‌ رسانه ملی در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا شهبازی ظهر امروز در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم سی و پنجمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی ایران گفت: برگزاری مراسم و برنامه‌های ایام‌الله دهه‌فجر باید در شان و منزلت نظام باشد.

وی با اشاره به اینکه وظایف 22 کمیته مختلف برای تشریح و اجرای برنامه‌های دهه فجر مشخص شده است، تصریح کرد: امسال با توجه به تاکید استاندار زنجان چند موضوع به صورت محوری اجرا می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه باید از تبلیغات و قابلیت‌های رسانه ملی و مرکز صدا و سیمای زنجان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر به صورت مفید استفاده شود، افزود: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین ارزش‌ها و انتقال عزت و شکوه نسل گذشته به جوانان امروز است.

این مسئول اتحاد، یکپارچگی و انسجام ملت ایران را حاصل انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی به همت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و ملت ایران شکل گرفته است.

شهبازی با اشاره به اینکه امروز نظام الگوی انقلاب و ظلم‌ستیزی مردم و محرومان دنیا در سطح جهان شده است، اظهار داشت: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر به مردمی بودن جشن‌ها توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

وی با بیان اینکه باید در سطح فرمانداری‌ها و شهرستان‌ها و روستاهای استان زنجان به وجه مردمی بودن برنامه‌ها توجه شود، ادامه داد: شورای هماهنگی به صورت جداگانه در سطح هشت شهرستان استان زنجان فعال است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی ستادهای دهه فجر در برگزاری برنامه‌های هنری در سطح شهرستان‌ها نقش موثری دارد.

این مسئول در ادامه به برنامه‌های افتتاحیه پروژه‌ها در ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: این برنامه‌ها باید به صورت قطعی و واقعی انجام شود.

شهبازی با بیان اینکه باید پس از برنامه‌های دهه فجر افتتاح پروژه‌ها در سطح استان جاری و ساری باشد، ادامه داد: تسریع در اجرای پروژه‌ها و افتتاح آن‌ها امر مهمی است اما اگر پروژه‌ها به مرحله بهره‌برداری نرسیده برای افتتاح آن‌ها در دهه فجر عجله‌ای صورت نگیرد تا بدبینی در بین مردم ایجاد نشود.

وی به لزوم توجه مسئولان به تکرار افتتاح‌ها اشاره کرد و گفت: تلاش می‌شود افتتاح پروژه‌های شهرستانی در یک روز صورت گیرد تا مسئولان استان در همه مراسم‌ حضور داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به اینکه بهتر است تعدادی از برنامه‌های دهه فجر به صورت تجمیعی برگزار شود تا برنامه‌ها دقیق‌تر ارائه شوند، گفت: برگزاری همایش‌ها و جشن‌های دهه فجر در شهرستان‌ها یکی از برنامه‌های خوب در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با حضور همه اقشار جامعه و با شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار شود.

شهبازی در پایان اظهار داشت: دهه فجر به عنوان خاطره ماندگاری در ذهن همه ملت ایران باید به خوبی گرامی داشته شود.

انتهای پیام/73008/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول