اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی:

مسابقات فوتبال دیجیتال جام فجر در اراک برگزار می‌شود

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری چهارمین دوره مسابقات فوتبال دیجیتال جام فجر در اراک خبر داد.

مسابقات فوتبال دیجیتال جام فجر در اراک برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی ذوالفقاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این مسابقات به مناسبت دهه مبارک فجر و ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها از 19 تا 21 بهمن ماه و در رده سنی آزاد برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی با بیان اینکه نفرات اول تا سوم این رقابت‌ها به مرحله استانی راه پیدا می‌کنند، گفت: ثبت‌نام از علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقات تا 15 بهمن ماه در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد شهرهای مختلف استان و دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد انجام خواهد شد.

ذوالفقاری اظهار داشت: مسابقات فوتبال دیجیتال طی سه سال گذشته همزمان با دهه فجر با حضور پرشور و استقبال بی نظیر نوجوانان و جوانان مسجدی برگزار شده است که امسال چهارمین دوره را نیز برگزار خواهیم کرد.

وی معرفی مراکز و فعالیت‌های مجاز فرهنگی دیجیتالی و تشویق کاربران به استفاده از بازی‌های مفید و بسط فعالیت‌های جمعی را از مهم‌ترین این مسابقات عنوان کرد.

انتهای پیام/87004/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول