اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

بسیج رسانه خراسان‌جنوبی یک جبهه استانی در برابر دشمن است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بسیج رسانه در این استان را یک جبهه استانی عنوان کرد و گفت: همه اصحاب رسانه باید به این موضوع اهتمام داشته باشند.

بسیج رسانه خراسان‌جنوبی یک جبهه استانی در برابر دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری پیش از ظهر امروز در همایش بسیج رسانه خراسان جنوبی اظهار داشت: استکبار جهانی و دنیای کفر برای مقابله با ما جبهه‌ای برخورد می‌کند.

وی این جبهه را یک جبهه مستحکم، متنبه و مستحکم دانست و اذعان کرد: دشمنان با تمام توان در مقابل اسلام نابی که پیامبر اکرم (ص) برای ما به یادگار گذاشته است، جبهه تشکیل داده‌اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان این‌که ما نیز باید در مقابل دشمنان جبهه‌های گسترده و عملیاتی داشته باشیم، تصریح کرد: اگر دنیای کفر می‌خواهد در موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی و اجتماعی ما را تحت فشار قرار دهد، نمی‌توانیم در مقابل آن‌ها متفرق باشیم و سلیقه‌ای عمل کنیم.

وی با بیان این‌که باید با دشمنان با یک هدف، یک نگاه و یک نهضت و قرار گرفتن در یک سپاه مواجه شویم، متذکر شد: اگر این کار را انجام دادیم دیگر دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی اضافه کرد: اگر به هر دلیلی خارج از جبهه عمل کردیم در مقابل هر اتفاقی که بیافتد مسئول هستیم.

نظری بسیج رسانه در خراسان‌جنوبی را یک جبهه استانی عنوان کرد و گفت: همه اصحاب رسانه باید به این موضوع اهتمام داشته باشند و سلیقه‌های مختلف خود را نباید در جامعه مدنظر قرار دهند.

وی یادآور شد: شما رسانه‌ها دیدگاه‌های مختلفی دارید اما علی‌رغم این‌ها در این بسیج رسانه که یک تشکل نظامی، اقتصادی و سیاسی است حضور پیدا کرده‌اید.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی خاطر نشان کرد: امروز جبهه دشمن تمامی شئونات اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی ما را مورد هدف قرار داده  و ما هم به همین میزان باید گستردگی جبهه و تنوع جبهه‌ها در لایه‌های مختلف را پیش‌بینی کنیم.

انتهای پیام/69022/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول