اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی مطرح کرد

تشکیل هسته‌های مقاومتی برای مقابله با دشمنان

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: با تشکیل هسته‌های مقاومتی در عرصه‌های مختلف قادر خواهیم بود به مقابله با دشمنان برویم.

تشکیل هسته‌های مقاومتی برای مقابله با دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری بعد از ظهر امروز در اختتامیه اردوهای جهادی خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از کارکردهای بسیج که به موازات توسعه کمی و کیفی بسیج پیشرفت کرده عرصه سازندگی است.

وی افزود: امروز بسیج در نقطه بسیار کارآمد و موثر در بخش‌های مختلف اقدامات مناسبی را انجام داده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت‌های بسیج در چهار محور اصلی سیاست‌گذاری شده، گفت: نخستین آن زمینه‌سازی برای حضور آحاد بسیجیان در مناطق محروم استان است.

نظری با اشاره به اینکه بسیاری از بسیجیان علاقه‌مند جهاد در مناطق محروم روستایی و فعالیت در این عرصه هستند، ادامه داد: گروه‌های جهادی در چهار بخش محلات، تخصصی، دانش‌آموزی و دانشجویی اعزام می‌شوند.

وی محور دوم بسیج سازندگی را کمک به دستگاه‌های اجرایی دانست و اضافه کرد: با توجه به نیاز دستگاه‌های اجرایی، بسیج سازندگی در پروژه‌های که قدرت اجرایی آن را دارد برای همکاری اعلام آمادگی کرده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی بر اساس سیاست‎های قرارگاه کوثر و در راستای کمک به تحقق حماسه اقتصادی را از برنامه‌های دیگر بسیج سازندگی ذکر کرد و اذعان داشت: این قرارگاه ظرفیت‌های کوچک مردمی و پنهان استان را شناسایی کرده و با استفاده از حضور مردم و هدایت و آموزش آن‌ها به انجام می‌رساند.

سردار نظری محور چهارم فعالیت‎های بسیج را ایجاد اشتغال‎های خانگی و کارگاه‎های روستایی عنوان کرد و گفت: بسیج در استان به کارگاه‌هایی که نیازمند بازسازی و اعتبارند، کمک می‌کند.

انتهای پیام/69021/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول