اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی از لحاظ امنیت در رده‌های نخست کشور قرار دارد

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی با سیستان و بلوچستان هم‌مرز است، گفت: وجود امنیت در خراسان جنوبی این استان را در این رابطه در رده‌های نخست کشور قرار داده است.

خراسان جنوبی از لحاظ امنیت در رده‌های نخست کشور قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری صبح امروز در مراسم دیدار نیروهای مسلح خراسان جنوبی با آیت‌الله نوری‌همدانی ضمن تسلیت اربعین حسینی اظهار کرد: در این جلسه افتخار میزبانی از آیت‌الله نوری‌همدانی این مرجع عالی‌قدر و ولایت‌مدار جهان تشیع هستیم.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی 360 کیلومتر با کشور افغانستان مرز مشترک دارد، افزود: با توجه به این میزان مرز مشترک خراسان جنوبی از امنیت بالایی برخوردار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این استان با سیستان و بلوچستان هم‌مرز است، ادامه داد: وجود امنیت در خراسان جنوبی این استان را در این رابطه در رده‌های نخست کشور قرار داده است.

نظری تصریح کرد: وجود مردمی با سابقه فرهنگی و اجتماعی فراوان در خراسان جنوبی یکی از دلایل امنیت در این استان است.

وی یادآور شد: همچنین تلاش و زحمت نیروهای مسلح این استان برای برقراری امنیت یکی دیگر از دلایل وجود امنیت در خراسان جنوبی است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به معرفی نیروهای مستقر در این مراسم پرداخت و خاطرنشان کرد: این نیروها شامل رده‌های مختلف ارتش، مرکز آموزش امام رضا(ع)، نیروهای هوایی، فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانانی، مرکز محمد رسول‌الله(ص)، رده‌های سپاه اعم از تیپ پیاده انصار‌الرضا(ع)، مجموعه هوا و فضا و دیگر فعالان این عرصه می‌شود.

انتهای پیام/22481/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول