اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه‌ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

جامعه‌سازی همزمان با خودسازی در دستور کار بسیجیان است

فرمانده سپاه‌ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: جامعه‌سازی همزمان با خودسازی که یکی از منویات مقام معظم رهبری بوده به طور مستمر در دستور کار بسیجیان قرار دارد.

جامعه‌سازی همزمان با خودسازی در دستور کار بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، یعقوب‌علی نظری صبح امروز در مراسم دیدار آیت‌الله نوری‌همدانی با بسیجیان خراسان جنوبی ضمن تسلیت سالگرد اربعین حسینی، اظهار داشت: چند روزی است که مردم خراسان جنوبی مفتخر به حضور مرجع عالی‌قدر جهان تشیع آیت‌الله نوری‌همدانی بوده و از بیانات ایشان بهره‌مند می‌شوند.

وی ادامه داد: امید است از قدوم این مرجع عالی‌قدر همه ما از برکات معنوی و مادی بهره‌مند شویم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به سخن آیت‌الله نوری‌همدانی مبنی بر این‌که این انقلاب دارای سه رکن اسلام، ولایت و مردم است اشاره کرد و افزود: مردم خراسان جنوبی در طول 35 سال که از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد با حضور در تمامی صحنه‌ها و تقدیم خون شهداء خود پیوند و پیمان خودشان را با ولایت فقیه ثابت کرده‌اند.

نظری یادآور شد: بیرق داران مردم این خطه در صحنه‌های مقدم بسیجیان و افتخاراتشان است.

وی متذکر شد: بسیجیان در امتداد حوزه علمیه و مراجع در راه خدا و ولایت حرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: ما در مجموعه بسیج بنا بر رسالتی که بسیجیان در مقاطع مختلف احساس می‌کنند آماده جان‌فشانی برای دستاوردهای انقلاب هستیم.

نظری خودسازی را به عنوان درسی که بسیجیان از مراجع عالی‌قدر آموخته‌اند دانست و اضافه کرد: این درس به صورت گسترده در قالب حلقه‌های صالحین در خراسان جنوبی جاری است.

وی با بیان این‌که جامعه‌سازی در امتداد خودسازی از منویاتی بوده که مقام معظم رهبری به بسیجیان فرمان داده‌اند، متذکر شد: این جامعه‌سازی به طور مستمر در دستور کار بسیجیان این خطه قرار دارد.

فرمانده سپاه‌ انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی اذعان داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر که به زمین مانده با امید به خداوند در سال 93 به دست بسیجیان آغاز می‌شود.

نظری خدمت و سازندگی را از دستاوردهای مهم بسیجیان دانست و افزود: در این زمان با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی و حماسه اقتصادی این موضوع در دستور کار بسیجیان قرار گرفته است.

وی به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید به ظرفیت‌های داخل تکیه کنیم اشاره کرد و متذکر شد: اعتماد به جبهه کفر نخستین اشتباه است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) اضافه کرد: با تفکر بسیجی، تکیه بر خداوند و استفاده از فرمایشات مقام معظم رهبری حماسه اقتصادی به دست بسیجیان خلق می‌شود.

نظری یادآور شد: بسیجیان هیچ‌گاه از دشمن غافل نشده و همیشه آماده هستند تا جواب دندان‌شکن به دشمنان دهند.

وی خاطرنشان کرد: آمادگی نظامی در دستور کار بسیجیان است.

انتهای پیام/22481/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول